Mitkä kuulokkeet? | Ilotulite.org

Mitkä kuulokkeet?

Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9   Siirry alas
Ilmabommi
Käyttäjä Perfektionisti
Info
0
Vs: Mitkä kuulokkeet? « Vastaus #90 : 07.03.2012 19:12:35 »

• mies
  • Poissa Poissa
Käyttäjien äänet: +76
Ikä: 24
tallennettu
Vanhat kuulokkeet hajos nii mitä kuulokkeita suosittelisitte? Musiikin kuuntelua varten eli niissä pitäis olla hyvä basso. Hintaa joku max 80e

http://www.thomann.de/fi/superlux_hd668_b.htm

Näköjään taas näitäkin saa. Tuossa ylempänä jo olenkin näköjään jotain selittänyt, mutta siinä on ihan passelit kuulokkeet halvalla. Ovat väittäneet samantasoisiksi jopa +100€ kuulokkeiden kanssa, mutta itse en ole koskaan tämän kalliimmilla edes musiikkia kuunnellut. (jos nyt turtle beach x12 ei lasketa) Älä ainakaan mitään headsettiä musiikin kuunteluun osta. Kannattaa kysyä viisaammilta esim. joltain hififoorumilta ja katsella arvosteluita.
KunkkuTykittäjä
Käyttäjä Tykittäjä
Info
0
Vs: Mitkä kuulokkeet? « Vastaus #91 : 07.03.2012 19:16:41 »

• mies
  • Poissa Poissa
"Tunteella ja taidolla."
Käyttäjien äänet: -5
tallennettu
Oon miettiny tässä, mitkä kuulokkeet seuraavaksi hankkisi. Kkimi_ Kuulostaako V2 hyviltä? Musiikkiakin kuunnellessa? Basso ja toki muutkin äänet? Onko kupit kuinka isot, mahtuuko minkälainen korva sisään?
Se ja sitten Creativen SoundBlaster TacTic Sigma 3d olisi vähän harkinnassa.
Sniffe
Vieras
Info
0
Vs: Mitkä kuulokkeet? « Vastaus #92 : 07.03.2012 19:41:01 »

tallennettu
Mikäli ymmärsin oikein niin kimin kuulokkeet sopii paremmin pelailuun kuin musiikin kuunteluun. Kertokaa muutkin mitä kuulokkeita (joissa on hyvä basso) suosittelette?

Kaverilla sonyn MDR-XB700 joissa on erittäin hyvä basso ja istuu hyvin päähän. Ostan ehkä noi jos en löydä parempia.
Ilmabommi
Käyttäjä Perfektionisti
Info
0
Vs: Mitkä kuulokkeet? « Vastaus #93 : 07.03.2012 20:22:08 »

• mies
  • Poissa Poissa
tallennettu
Kaverilla sonyn MDR-XB700 joissa on erittäin hyvä basso ja istuu hyvin päähän. Ostan ehkä noi jos en löydä parempia.

Muistan tosiaan lukeneeni noistakin jotain silloin, kun hain itselleni kuulokkeita. Taisivat soveltua hyvin räpin/vastaavan epämusiikin kuunteluun, mutta muunlaiseen kuunneltavaan liian bassovoittoiset. Omissakin kuulokkeissa tuntuu olevan välillä liikaa bassoa niin, että diskantit ja keskiäänet peittyvät. Jos vain se basso kiinnostaa niin varmasti hyvä vaihtoehto nuo sonyn kuulokkeet.
Kkimi_
Käyttäjä
Info
0
Vs: Mitkä kuulokkeet? « Vastaus #94 : 07.03.2012 21:10:52 »

• mies
  • Poissa Poissa
Käyttäjien äänet: +410
tallennettu
Oon miettiny tässä, mitkä kuulokkeet seuraavaksi hankkisi. Kkimi_ Kuulostaako V2 hyviltä? Musiikkiakin kuunnellessa? Basso ja toki muutkin äänet? Onko kupit kuinka isot, mahtuuko minkälainen korva sisään?
Se ja sitten Creativen SoundBlaster TacTic Sigma 3d olisi vähän harkinnassa.

Onhan se totta että siberiat ovat suunniteltu enemmän pelaamista varten mutta kyllä näillä musiikkiakin kuuntelee. Bassoa voi säätää sitte oman mielen mukaan tietokoneen asetuksista. Siberiat istuu ainakin itellä todella hyvin päähän, aluksi oli vähän outoa pitää näitä päässä koska olin tottunu fatalityihin, mutta ei siinä menny ku päivä tai pari tottua näihin. Suosittelen ehdottomasti. Plussaa todella pitkästä johdosta.
Eko
Käyttäjä Luottomies
Info
0
Vs: Mitkä kuulokkeet? « Vastaus #95 : 08.03.2012 01:44:21 »

• mies
  • Paikalla Paikalla
Käyttäjien äänet: +137
Ikä: 23
tallennettu
Onhan se totta että siberiat ovat suunniteltu enemmän pelaamista varten mutta kyllä näillä musiikkiakin kuuntelee. Bassoa voi säätää sitte oman mielen mukaan tietokoneen asetuksista. Siberiat istuu ainakin itellä todella hyvin päähän, aluksi oli vähän outoa pitää näitä päässä koska olin tottunu fatalityihin, mutta ei siinä menny ku päivä tai pari tottua näihin. Suosittelen ehdottomasti. Plussaa todella pitkästä johdosta.
Johon pitennyksellä tosi pitkäks saa johon mutta muuten semmone iha ok ei kauhian pitkä. (Tuli mulla mukana ainaki johdon pidennys.)

Kyllä näillä musaa kuuntelee =) mutta bassoa ei oo paljoa yhtään... o_o Kkimi miten bassoa voi säätää koneen asetuksista?? :O

Ite meinaan ostaa kesään mennessä Steelseries 7H USB versio, ärsyttää vaan ku haluttais ostaa jotku HiFi kuulokkeetki eikä aina pelaus.
KunkkuTykittäjä
Käyttäjä Tykittäjä
Info
0
Vs: Mitkä kuulokkeet? « Vastaus #96 : 08.03.2012 02:50:08 »

• mies
  • Poissa Poissa
"Tunteella ja taidolla."
tallennettu
7h:ssa kuulemma vielä vähemmän bassoa. Ainakin yhdessä arvostelussa näin väittelivät.
Ok. Itseä kiinnostaa niissä näyttävyys 50mm ajurit, ja mikki. Ja tuo johto on mahtava! Minulla on tässä näppäimistössä paikka mikille ja kuulokkeille. Niin ei tarvi kilometrin pitusta. :) Ja senki saa sitte ku littää lisäjohdon.
Mutta tuo soundi nyt arveluttaa. Pelaamiseen toki hankin, mutta tykkään musiikkiakin kuunnella. Niin ja mikki on varmaan oikein hyvä, kuuluu ääni selkeästi?
Creativehan on tunnettu hyvästä äänenlaadustaan. Siinäkin on 50mm ajurit. :3
Eko
Käyttäjä Luottomies
Info
0
Vs: Mitkä kuulokkeet? « Vastaus #97 : 08.03.2012 03:49:23 »

• mies
  • Paikalla Paikalla
Käyttäjien äänet: +137
Ikä: 23
tallennettu
7h:ssa kuulemma vielä vähemmän bassoa. Ainakin yhdessä arvostelussa näin väittelivät.
Ok. Itseä kiinnostaa niissä näyttävyys 50mm ajurit, ja mikki. Ja tuo johto on mahtava! Minulla on tässä näppäimistössä paikka mikille ja kuulokkeille. Niin ei tarvi kilometrin pitusta. :) Ja senki saa sitte ku littää lisäjohdon.
Mutta tuo soundi nyt arveluttaa. Pelaamiseen toki hankin, mutta tykkään musiikkiakin kuunnella. Niin ja mikki on varmaan oikein hyvä, kuuluu ääni selkeästi?
Creativehan on tunnettu hyvästä äänenlaadustaan. Siinäkin on 50mm ajurit. :3
Hahahaha 50mm ajurit jep =). Mikki on tosi hyvä laatunen :). Ei ainakaa oo kaverit valittanu Skype.

En usko että ainakaan PETYT musiikin kuuntelussa näihin. Clear soundi.
KunkkuTykittäjä
Käyttäjä Tykittäjä
Info
0
Vs: Mitkä kuulokkeet? « Vastaus #98 : 08.03.2012 11:27:33 »

• mies
  • Poissa Poissa
"Tunteella ja taidolla."
tallennettu
Eikös se niin suomenneta? :D 50mm drivers? :)
Ok. Tykkään bassosta :3. Nuo Creativetkin vaikea saatava, ellei tilaa.
Kkimi_
Käyttäjä
Info
0
Vs: Mitkä kuulokkeet? « Vastaus #99 : 08.03.2012 16:16:27 »

• mies
  • Poissa Poissa
Käyttäjien äänet: +410
tallennettu
Johon pitennyksellä tosi pitkäks saa johon mutta muuten semmone iha ok ei kauhian pitkä. (Tuli mulla mukana ainaki johdon pidennys.)

Kyllä näillä musaa kuuntelee =) mutta bassoa ei oo paljoa yhtään... o_o Kkimi miten bassoa voi säätää koneen asetuksista?? :O

Ite meinaan ostaa kesään mennessä Steelseries 7H USB versio, ärsyttää vaan ku haluttais ostaa jotku HiFi kuulokkeetki eikä aina pelaus.

Itellä on ainaki tässä koneessa sellanen ohjelma ku IDT HD Audio ja sieltä sitte saa säädettyy sitä bassoa mielensä mukaan.
Sniffe
Vieras
Info
0
Vs: Mitkä kuulokkeet? « Vastaus #100 : 08.03.2012 17:09:36 »

tallennettu
Sniffe
Vieras
Info
0
Vs: Mitkä kuulokkeet? « Vastaus #101 : 09.03.2012 18:28:09 »

tallennettu
Sonyn MDR-XB300 kuulokkeet tuli äsken ostettua verkkokaupasta hintaan 40e. Bassoa löytyy niin jumalattomasti. Vie varmasti monet yli 100e kuulokkeet joten voin suositella kaikille joille basso on tärkeä. Kivan pehmeet niin hyvät päässä.
Ilmabommi
Käyttäjä Perfektionisti
Info
0
Vs: Mitkä kuulokkeet? « Vastaus #102 : 09.03.2012 19:15:09 »

• mies
  • Poissa Poissa
tallennettu
Vie varmasti monet yli 100e kuulokkeet joten voin suositella kaikille joille basso on tärkeä.

Moniako yli satasen kuulokkeita olet sitten verrannut noihin?
Taitaa olla nuo Sonyn MDR-sarjalaiset melko bassovoittoisia kaikki. Hyvä kuitenkin jos itse tykkäät.
WasabiCake
Käyttäjä
Info
0
Vs: Mitkä kuulokkeet? « Vastaus #103 : 09.03.2012 20:31:07 »

• mies
  • Poissa Poissa
"Toiset pitävät ikkunoilla kukkia, minä tulitteita."
Käyttäjien äänet: +27
tallennettu
Moniako yli satasen kuulokkeita olet sitten verrannut noihin?
Taitaa olla nuo Sonyn MDR-sarjalaiset melko bassovoittoisia kaikki. Hyvä kuitenkin jos itse tykkäät.

Ja tuskimpa se basso silti on samanlaatuista mitä niissä satasen kuulokkeissa...
Toiset pitävät ikkunoilla kukkia, minä tulitteita.
http://www.ilotulite.net/index.php?topic=16193.0 !!Kommentoi!!
KunkkuTykittäjä
Käyttäjä Tykittäjä
Info
0
Vs: Mitkä kuulokkeet? « Vastaus #104 : 19.06.2012 23:03:07 »

• mies
  • Poissa Poissa
"Tunteella ja taidolla."
tallennettu
Nyt minulla on Siberiat.
Ei näissä kyllä bassontoisto ole oikein minkäänluokkaista? Ja muutenki soi vähä erikoisesti. o.O
Kaikki muut sanoo että Basso on tosi hyvä ja soi mahtavasti...
Että mitähän. :S

Muuten istuu hyvin ja näyttää hyvältä.
Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9   Siirry ylös
Rekisteröityneenä käyttäjänä voit osallistua keskusteluun. Ole hyvä ja kirjaudu sisään tai rekisteröidy!

Ilotulite.org jatkaa suomalaisen ilotuliteyhteisön perinnettä. Lue lisää...

Hae sivustolta

Tarkempi haku...