Mainoksia odotellessa | Ilotulite.org

Mainoksia odotellessa

Pitkällisen hiljaiselon jälkeen on jälleen aika palata sivuston pariin. Vuoden kestänyt asepalvelus alkaa hiljalleen olla suoritettu ja reservin aurinko paistelee jo. Mikäli sivustolta löytyy 12.1 palvelukseen astuvia käyttäjiä, onnea teille! Omalla kohdallani varsinainen uusi vuosi menee vielä armeijan harmaissa ja kasarmilla ollessa. Anoin kuitenkin paikalliselta paloviranomaiselta poikkeusluvan ampua raketteja 2.1 1800-1830 välisenä aikana, joten nyt vain joutuu ampumaan hiukan tiukemmalla aikataululla.

On tullut taas se aika vuodesta, jolloin kaivetaan vanhat ilotulitemainokset kaapeista ja aletaan tutkailla niitä uusia mainoksia odotellessa. Uusia mainoksia odotellessa haluaisin kuulla teidän, käyttäjien toiveita siitä mihin tuoteryhmään tai -ryhmiin pitäisi erityisesti pureutua. Olen saanut paljon palautetta edellisten vuosien tuotevertailuista, joten näen että tälläisille tuote-analyyseille on edelleen kysyntää sivuston käyttäjien keskuudessa. Heitän pallon siis teille, esittävää toivomuksianne. Ensimmäinen osa artikkelisarjasta olisi tarkoitus julkaista viikonlopun aikana, joten kiire alkaa olemaan!
Snelz *
Ylläpito Mikko Snell
Info
0
Mainoksia odotellessa « : 18.12.2008 23:52:07 »

• mies
  • Poissa Poissa
Käyttäjien äänet: +116
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 4   Siirry ylös
_BoBy_
Vieras
Info
0
Vs: Mainoksia odotellessa « Vastaus #1 : 18.12.2008 23:58:05 »

tallennettu
Hei taas :D Aihe vaihtoehtoja voisivat olla mm: roomalaiset tai pikkusälä   :thumbup:
pahvipoika
Käyttäjä
Info
0
Vs: Mainoksia odotellessa « Vastaus #2 : 19.12.2008 13:06:12 »

• Poissa Poissa
Käyttäjien äänet: +1
tallennettu
pikkusälä,maahantuojat. :thumbup:
Jätkä
Käyttäjä
Info
0
Vs: Mainoksia odotellessa « Vastaus #3 : 20.12.2008 22:31:33 »

• Poissa Poissa
Käyttäjien äänet: -1
tallennettu
Isot roomalaiset, ilmapommit, halvat padat ja kaikki halpa, mutta näyttävä. :thumbup1:
leksi69
Käyttäjä
Info
0
Vs: Mainoksia odotellessa « Vastaus #4 : 21.12.2008 13:06:03 »

• Poissa Poissa
Käyttäjien äänet: 0
tallennettu
halpoja mutta näyttäviä ilmapommeja ja pikkusälää , roomalaisia sun muita  :thumbup:
vepe
Käyttäjä
Info
0
Vs: Mainoksia odotellessa « Vastaus #5 : 22.12.2008 23:28:59 »

• Poissa Poissa
tallennettu
Jep. tälläisia tuotearvioita kaivataan kyllä. Olisi hyvä saada arvioita erihintaisista tuotteista eli esim pata-artikkelissa olisi pari kolme osaa kuten halvat noin 5 euron padat, keskihintaiset kympin padat ja suuret ja näyttävät. Itse olen liikkeellä kohtuu pienellä budjetilla joten hinta-laatusuhteeseen haluaisin kiinnnitettävän erityisesti huomiota. Eli artikkelit padoista ja putkipommeista, raketipaketeista ja suihkuista.
teemu78
Käyttäjä
Info
0
Vs: Mainoksia odotellessa « Vastaus #6 : 25.12.2008 16:52:58 »

• Poissa Poissa
tallennettu
Olisipa kiva kuulla arvioita ja mietteitä myös tulitteista hieman vanhempaan ja/tai edullisempaan makuun. Eli tuotteita niille jotka eivät välttämättä arvosta suuria pamauksia vaan tuote olisi helppokäyttöinen vanhemmallekin ihmiselle ja lisäksi näyttävä sekä mielellään edullinen.

Itse olen viime vuosina paiskonut raketteja ilmaan mutta mukaan on tullut myös patoja ja toki pidän klassisista roomalaisista ja laukauksista myös mutta tänä vuonna ajattelin olla ilman raketteja ja keskittyä patoihin ja suihkuihin joiden lisäksi pari roomalaista ja ehkä pari kunkkutykkiäkin menee siinä sivussa.
katuwalo
Käyttäjä
Info
0
Vs: Mainoksia odotellessa « Vastaus #7 : 12.12.2009 16:58:55 »

• Poissa Poissa
"I <3 Ilotulite.net"
Käyttäjien äänet: -8
Ikä: 25
tallennettu
Mulla on hyvä, kun oon mainosten jakaja, niin saan tietää kaiken pari päivää aiemmin. Vielä ei ole kuitenkaan tullut, veikkaan, että yli huomenna tulee ekat mulle, sitten keskiviikkona kaikille muillekin.
terevis
Käyttäjä
Info
0
Vs: Mainoksia odotellessa « Vastaus #8 : 12.12.2009 17:02:00 »

• Poissa Poissa
Käyttäjien äänet: -61
tallennettu
Mulla on hyvä, kun oon mainosten jakaja, niin saan tietää kaiken pari päivää aiemmin. Vielä ei ole kuitenkaan tullut, veikkaan, että yli huomenna tulee ekat mulle, sitten keskiviikkona kaikille muillekin.
Kai sinä kameran omistat? Otat valokuvat ja laitat nettiin!
TuliteÄijä
Käyttäjä
Info
0
Vs: Mainoksia odotellessa « Vastaus #9 : 12.12.2009 17:10:56 »

• Poissa Poissa
Käyttäjien äänet: -10
tallennettu
Ai tuleeko esitteitä jo alkavan viikon keskiviikkona? Olis kyllä kiva.
räjähde-94
Käyttäjä
Info
1
Vs: Mainoksia odotellessa « Vastaus #10 : 12.12.2009 19:53:57 »

• Poissa Poissa
"Pyromaani"
Käyttäjien äänet: +23
tallennettu
Mielestäni pikkusälästä ei kannata tehdä vertailuja/artikkeleita, koska nämä ovat monille vanhoja tuttuja ja muutenkin "ei niin kiinostavia". Patojen laaja vertailu olisi näin uuden asetuksen myötä todella kiinnostava, niin että mukana olisi niin suuria että pieniä patoja, joita kyllä löytyy.

Toinen mukava aihe voisi olla putkipommit tai ilmapommit, koska näitä melkein kaikki meistä käyttävät.
Tästä Ilotulitteeni vm. 10'-11' <-- Tsekkaa klikkaamalla räjähteet!
Kollekti
Käyttäjä
Info
0
Vs: Mainoksia odotellessa « Vastaus #11 : 12.12.2009 20:09:23 »

• mies
  • Poissa Poissa
Käyttäjien äänet: +23
tallennettu
Myös rakettipaketeista olisi mukava saada vertailua. Kun ei viitsisi ostaa mitään 15-20 euron pakettia, tietämättä yhtään, onko se edes hyvä.
mikkosu
Käyttäjä
Info
0
Vs: Mainoksia odotellessa « Vastaus #12 : 12.12.2009 21:24:05 »

• mies
  • Poissa Poissa
Käyttäjien äänet: -8
tallennettu
Mainokset tuli viime vuonna 16pv rovaniemelle.
älä hullu siinä, kauemmas
pommipoika2
Käyttäjä
Info
0
Vs: Mainoksia odotellessa « Vastaus #13 : 13.12.2009 10:49:48 »

• mies
  • Poissa Poissa
Käyttäjien äänet: -16
tallennettu
Myös rakettipaketeista olisi mukava saada vertailua. Kun ei viitsisi ostaa mitään 15-20 euron pakettia, tietämättä yhtään, onko se edes hyvä.

Eikös ne selviä aika hyvin, kun lueskelee foorumilta arvosteluja jne.
Enkä usko että montaa uutta rakettisettiä tulee..

Tai no, ei se vertailu pahitteeksi olis :D
Motocross, Supermoto, Stuntriding. Pyhä kolminaisuus <3
jimpsu^
Käyttäjä
Info
0
Vs: Mainoksia odotellessa « Vastaus #14 : 13.12.2009 12:50:59 »

• mies
  • Poissa Poissa
"Kohta paukkuu!"
Käyttäjien äänet: -14
tallennettu
Niistä on jo tehty vertailua. Tässäpä linkkiä siihen. http://www.ilotulite.net/index.php?topic=6826.0 :)
"Eka oltiin andren autossa josta päädyttiin kimin kellariin"
Sivuja: [1] 2 3 4   Siirry ylös
Rekisteröityneenä käyttäjänä voit osallistua keskusteluun. Ole hyvä ja kirjaudu sisään tai rekisteröidy!

Ilotulite.org jatkaa suomalaisen ilotuliteyhteisön perinnettä. Lue lisää...

Hae sivustolta

Tarkempi haku...