Oudointa, mitä olet ikinä nähnyt | Ilotulite.org

Oudointa, mitä olet ikinä nähnyt

Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9   Siirry alas
villi muikku
Käyttäjä
Info
0
Vs: Oudointa, mitä olet ikinä nähnyt « Vastaus #105 : 14.10.2008 17:31:46 »

• mies
  • Poissa Poissa
"R-Candy, karamellien kuningas!"
Käyttäjien äänet: +39
tallennettu
Tämä on kyllä oudoimmista oudoin, päihittää teidän outoudet 100-0. Jos olisin uskovainen, niin sanoisin varmaan, että Saatana ilmestyi minulle, mutta kun en ole, niin sanotaan vaan että kyseinen juttu oli hassu sattuma.
Viime perjantaina pelattiin koulussa Kimbleä välitunnilla, ja olin saanut jo kaikki nappulat yhtä lukuun ottamatta maaliin. Kun olin aikani hakannut sitä noppaa, ilman että olisin saanut kutosta ja päässyt liikkeelle, aloin miettiä mitä pitäisi tehdä.
  Joskus aiemmin pelatessa olin häviöllä ollessani huutanut: "Jeesus auta". Tämähän ei tietenkään toiminut, joten täällä kertaa päätin turvautua "mustaan magiaan" :P Vuoroni tullessa huusin: "Hail Satan!" lyödessäni noppaa, ja kuinka ollakaan noppa pyöräytti kutosen. Pääsin vähän matkaa liikkeelle, mutta jouduin taas syödyksi. Arvelin pelaavani kiltisti, ja muutaman kierroksen yritin saada kutosta päästäkseni liikkeelle. Kun nätisti pelaaminen ei tuottanut tulosta, arvelin kokerilla taas "poppakonsteja". Seuraavalla vuorollani huusin minkä pystyin "Hail Satan" ja löin noppaa.
  Noppa pyöräytti taas kutosen, koska kutosella saa jatkaa löin uudelleen: 6, ja vielä: 6. viimen onneni loppui ja tuli kakkonen. Pääsin yhdellä vuorolla melkein koko kierroksen, ja parin seuraavan vuoron aikana voitin pelin.
  Kun muut vielä jatkoivat pelaamistansa, yksi kavereista kommentoi hyvää tuuriani: "...mutta muikku heitti 2 kutosta peräkkäin!". Ryhtyessäni korjaamaan kaverin tekemää virhettä: "Ei, kun heitin 3 kutosta!", tajusin mitä oli tapahtunut.
  Tehdessäni (leikillään) kunniaa Saatanalle sain heitettyä luvun 666.  En ottanut tilannetta kovinkaan vakavissani, mutta eikös vaan ollut outo "sattuma"? >:D

E: Vanha ala-asteen vakaasti uskovainen opettaja veisi minut varmaan kirkkoon manattavaksi tuon takia, jos saisi tietää. Hän piti luokallemme oikein palopuheen saatananpalvonnan vaaroista, ja siitä kuinka vaarallista Black metal-musiikki. Kielsi vieläpä kuuntelemasta Black metallia ja leikkimästä "PIMEYDEN VOIMILLA". Whooo tämähän on pelottavaa! :D
« Viimeksi muokattu: 14.10.2008 17:37:25 (villi muikku) »
R-candy, kaikkien karamellien kruunaamaton kuningas!
mortal king
Käyttäjä
Info
0
Vs: Oudointa, mitä olet ikinä nähnyt « Vastaus #106 : 14.10.2008 18:04:26 »

• mies
  • Poissa Poissa
"Jokainen tulite on yhtä tärkeä<3"
Käyttäjien äänet: +5
Ikä: 24
tallennettu
Näin kerran koulusta kaks känniläistä
sitku se huomas mut ni se vaa moikkas ni moikkasin takas :D
sit yks joi oikee pohjan maan kautta koskenkorvaa ja lähti pyöräilemään
Se meinas kaatua sen pyörän kans kun semmosta ohjaamista oli et huhhuh
Pommita naapuritkin kumoon :D
Äl Kapone
Käyttäjä
Info
0
Vs: Oudointa, mitä olet ikinä nähnyt « Vastaus #107 : 15.10.2008 07:49:36 »

• mies
  • Poissa Poissa
Käyttäjien äänet: +38
tallennettu
Kuulin vaa uutisista jotain että joku heiluu aseen kanssa jossain ja ihmisiä pyydetään olemaan sisällä mut must tuntuu ettei koske minua niin voin lähteä kauppaan ihan rauhassa  :)

(uutta asiaa) onneksi olen kuopiossa ja heiluja onkin suolahdessa
jossain jyväskylän lähellä.

(vähän väärä aihe   ;D  )
NeKe
Käyttäjä Uusivuosi ilman raketteja on sama kuin nainen ilman rintoja!
Info
0
Vs: Oudointa, mitä olet ikinä nähnyt « Vastaus #108 : 16.10.2008 18:02:46 »

• mies
  • Poissa Poissa
"Boom!"
Ikä: 27
tallennettu
Tämä ei ole nähty juttu vaan itse koin sen. Olin menossa nukkumaan, ja kun pääsin sängylle, niin tottakai aloin lukemaan rauhassa aku ankkaa, tapani mukaan. Hetken luettuani tuntui kuin mun päätä olis painettu aivan saatanasti alaspäin,enkä saanut silloin nostettua päätä ja päätä särki, ja sitten kuulin jonkun ihme huudon. Sellanen todella korkea kirkaisu  ??? Se kesti n. 10sek. Sitten tuntui kuin joku olisi irroittanut otteen päästäni. Sain vihdoin nostettua pääni, jota kylläkin särki pirusti. En ollut kuumeesssa enkä missään muussakaan taudissa, ihan terveenä. :D Mikäköhän tuo juttu mahtoi olla. O_o Piru kun kädet tärisi sen jälkeen...
Äl Kapone
Käyttäjä
Info
0
Vs: Oudointa, mitä olet ikinä nähnyt « Vastaus #109 : 16.10.2008 18:40:22 »

• mies
  • Poissa Poissa
tallennettu
Tämä ei ole nähty juttu vaan itse koin sen. Olin menossa nukkumaan, ja kun pääsin sängylle, niin tottakai aloin lukemaan rauhassa aku ankkaa, tapani mukaan. Hetken luettuani tuntui kuin mun päätä olis painettu aivan s******sti alaspäin,enkä saanut silloin nostettua päätä ja päätä särki, ja sitten kuulin jonkun ihme huudon. Sellanen todella korkea kirkaisu  ??? Se kesti n. 10sek. Sitten tuntui kuin joku olisi irroittanut otteen päästäni. Sain vihdoin nostettua pääni, jota kylläkin särki pirusti. En ollut kuumeesssa enkä missään muussakaan taudissa, ihan terveenä. :D Mikäköhän tuo juttu mahtoi olla. O_o Piru kun kädet tärisi sen jälkeen...

Se voi olla että olit puoli unessa eli mulla oli joskus sitä että on silleen hereillä että oon omassa huoneessa teen jotain mutta unen mielikuvitukset tulee van sinne.Tai onko teidän talossa sitten synkkä historia.     

Äl Kapone
Käyttäjä
Info
0
Vs: Oudointa, mitä olet ikinä nähnyt « Vastaus #110 : 17.10.2008 18:54:12 »

• mies
  • Poissa Poissa
tallennettu
kävin kattoo kuvia ´´aave kaupungist``  tossa on lisää siit.
http://www.angelfire.com/extreme4/kiddofspeed/page2_fin.html

Noi kuvat ei oikeen ollu mun mieleen.Liian yksinäistä
Koska en tykkää yksinäni olemisesta.  ;D
villi muikku
Käyttäjä
Info
0
Vs: Oudointa, mitä olet ikinä nähnyt « Vastaus #111 : 17.10.2008 19:46:43 »

• mies
  • Poissa Poissa
"R-Candy, karamellien kuningas!"
Käyttäjien äänet: +39
tallennettu
Minusta tuolla tshernobilissä olisi hienoa käydä, mutta ilman osaavaa henkilöä, joka esittelisi paikkoja siellä pilaa kyllä terveytensä.
R-candy, kaikkien karamellien kruunaamaton kuningas!
Äl Kapone
Käyttäjä
Info
0
Vs: Oudointa, mitä olet ikinä nähnyt « Vastaus #112 : 17.10.2008 19:48:43 »

• mies
  • Poissa Poissa
tallennettu
Minusta tuolla tshernobilissä olisi hienoa käydä, mutta ilman osaavaa henkilöä, joka esittelisi paikkoja siellä pilaa kyllä terveytensä.

Jep... oon samaa mieltä oli tuo ihan kiinnostava juttu
mut jotenki se tuntu liian jylhältä aluks joku räjähdys sitten kaupungista tulee autio.
Joku
Käyttäjä
Info
0
Vs: Oudointa, mitä olet ikinä nähnyt « Vastaus #113 : 18.10.2008 07:49:03 »

• mies
  • Poissa Poissa
Käyttäjien äänet: +32
Ikä: 32
tallennettu
Tämä ei ole nähty juttu vaan itse koin sen. Olin menossa nukkumaan, ja kun pääsin sängylle, niin tottakai aloin lukemaan rauhassa aku ankkaa, tapani mukaan. Hetken luettuani tuntui kuin mun päätä olis painettu aivan s******sti alaspäin,enkä saanut silloin nostettua päätä ja päätä särki, ja sitten kuulin jonkun ihme huudon. Sellanen todella korkea kirkaisu  ??? Se kesti n. 10sek. Sitten tuntui kuin joku olisi irroittanut otteen päästäni. Sain vihdoin nostettua pääni, jota kylläkin särki pirusti. En ollut kuumeesssa enkä missään muussakaan taudissa, ihan terveenä. :D Mikäköhän tuo juttu mahtoi olla. O_o Piru kun kädet tärisi sen jälkeen...

Pystyitkö liikkumaan ollenkaan tämän tapahtuessa? Kuulostaisi ihan normaalilta unihalvaukselta jos et pystynyt.
Rikollinen?
NeKe
Info
0
Vs: Oudointa, mitä olet ikinä nähnyt « Vastaus #114 : 18.10.2008 19:05:16 »

• mies
  • Poissa Poissa
"Boom!"
tallennettu
Pystyitkö liikkumaan ollenkaan tämän tapahtuessa? Kuulostaisi ihan normaalilta unihalvaukselta jos et pystynyt.

Sen aikana en päässyt liikkumaan.
valtsu4
Käyttäjä Ilotulite hörhö
Info
0
Vs: Oudointa, mitä olet ikinä nähnyt « Vastaus #115 : 18.10.2008 19:12:29 »

• mies
  • Poissa Poissa
Käyttäjien äänet: +132
Ikä: 23
tallennettu
Vi**u S**tana unohin ert olin kuunnellu musaa ja äänet oli ihan helve*in kovalla arrgh kädet vapisee ja sydän hakkaa kulunnu jo kolme minsaa :'( :'( :'( meni lainauskii pielee meinaan nyt tota linkkii!  http://www.youtube.com/watch?v=u4rdl2z0bsE&mode=related&search=  en suositte sen katsomista mutta jos haluutte kattoo nii omalla vastuulla itte menin ihan sekasin ku oli äänet kovalla. Jos haluutte kokea tuon kunnolla niin äänet vaan täysille!
HUI s****** hitsiläinen ku oli pelottava.
Joku
Käyttäjä
Info
0
Vs: Oudointa, mitä olet ikinä nähnyt « Vastaus #116 : 19.10.2008 02:11:13 »

• mies
  • Poissa Poissa
Käyttäjien äänet: +32
Ikä: 32
tallennettu
Sen aikana en päässyt liikkumaan.

Eli ihan normaali unihalvaus. Yleensä keho herättää lihakset itsestään ettei ne mene unitilaan ennen kuin mieli(säpsähdys kun on melkein nukahtamassa)
Unihalvauksessa jostakin syystä signaalia ei tule ja mieli jää hereille mutta keho unitilassa eikä pysty liikkumaan. Usein tulee juurikin tuommoisia pelottavia ja painostavia fiiliksiä unihaulvauksen aikana.
Rikollinen?
NeKe
Info
0
Vs: Oudointa, mitä olet ikinä nähnyt « Vastaus #117 : 19.10.2008 03:40:47 »

• mies
  • Poissa Poissa
"Boom!"
tallennettu
Eli ihan normaali unihalvaus. Yleensä keho herättää lihakset itsestään ettei ne mene unitilaan ennen kuin mieli(säpsähdys kun on melkein nukahtamassa)
Unihalvauksessa jostakin syystä signaalia ei tule ja mieli jää hereille mutta keho unitilassa eikä pysty liikkumaan. Usein tulee juurikin tuommoisia pelottavia ja painostavia fiiliksiä unihaulvauksen aikana.

Ooo I see. :) Kummalta se kyllä tuntui.  :D
Lamppari
Käyttäjä
Info
0
Vs: Oudointa, mitä olet ikinä nähnyt « Vastaus #118 : 21.10.2008 07:51:22 »

• mies
  • Poissa Poissa
Käyttäjien äänet: +13
Ikä: 26
tallennettu
Syyslomalla Turku - Tukholma risteilyllä oli swowta pitämässä taikuri Jori A. Kopponen ja Juha Kurvinen. Kyllähän se moottorisahalla jonglöraaminen hienolta näytti. Samoin Jorin pakkopaidasta vapautuminen. Myös muuta mukavaa siellä oli mutta en nyt kerkiä kirjottaan kun pitää mennä kouluun.

Mainittakoon tässä, että samalla risteilyllä oli Sturm und drangin keikka. Ihan kuunneltavaa oli livenä. Veti muuten aivan pirun hyvin Iron Maidenin - Fear of the darkin!  :o
Zarno
Käyttäjä
Info
0
Vs: Oudointa, mitä olet ikinä nähnyt « Vastaus #119 : 03.12.2008 09:49:44 »

• mies
  • Poissa Poissa
"Nauti elämästä nyt äläkä kohta!"
Käyttäjien äänet: +110
Ikä: 29
tallennettu
Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9   Siirry ylös
Rekisteröityneenä käyttäjänä voit osallistua keskusteluun. Ole hyvä ja kirjaudu sisään tai rekisteröidy!

Ilotulite.org jatkaa suomalaisen ilotuliteyhteisön perinnettä. Lue lisää...

Hae sivustolta

Tarkempi haku...