Kaiuttimet | Ilotulite.org

Kaiuttimet

Sivuja: [1] 2 3 ... 5   Siirry alas
Lamppari
Käyttäjä
Info
0
Kaiuttimet « : 12.07.2008 17:06:12 »

• mies
  • Poissa Poissa
Käyttäjien äänet: +13
Ikä: 26
tallennettu
Eli minkäslaisia kajareita porukoilta löytyy tietokoneista? Itse olen ostamassa eacan A-600X kajareita. Onkos kokemuksia tai mittoja saatavilla? Maksaa keskisellä vaan 35€...

Edit: Jooh, tällänen aihehan jo löytyikin. (Minkälaisiä äänentoistovehkeitä porukoilta löytyy)  Tosin ehkä väärältä alueelta....
« Viimeksi muokattu: 15.11.2008 16:57:22 (munakranaatti) »
Lamppari
Käyttäjä
Info
0
Vs: Kaiuttimet « Vastaus #1 : 14.07.2008 13:55:38 »

• mies
  • Poissa Poissa
Käyttäjien äänet: +13
tallennettu
Eilen iltasella sitten tuli haettua tuommoiset kaiuttimet Keskiseltä. Siinä sitten illalla asensin ne ja taisi muutama kirosanakin lipsahtaa. Pistin mp-3 soittimen kiinni ja vaan toisesta kaiuttimesta kuului. No siinä sitten ihmettelin kunnes musa loppui. Yritin laittaa soitinta takasin päälle mutta ei toiminu. No, tänään sitten aamulla palauttamaan molempia vehkeitä. Sielä tiettiin heti että ohjeissa oli virhe ja johot pitää olla toisin päin. Sitten valittamaan soittimen kohtalosta. Siinäkin takuuta jäljellä mutta kyseisiä 1Gb philips soittimia ei enää ollu myynnissä joten sain tilalle semmosen 2Gb mp-4 soittimen... Eli loppu hyvin, kaikki hyvin!
KunkkuTykittäjä
Käyttäjä Tykittäjä
Info
0
Vs: Kaiuttimet « Vastaus #2 : 14.11.2008 16:04:09 »

• mies
  • Poissa Poissa
"Tunteella ja taidolla."
Käyttäjien äänet: -5
Ikä: 24
tallennettu
ä!Meiltälöytyy jotkin 45e Kajarit, joista kyllä ääntä lähtee! Bassokin on hyvö
Ripatee
Käyttäjä
Info
0
Vs: Kaiuttimet « Vastaus #3 : 15.11.2008 14:16:03 »

• Poissa Poissa
Käyttäjien äänet: 0
tallennettu
Itseltäni löytyy vain jotkut koneen mukana tulleet Typhoon Sound System kajarit, merkistä tai mistään muustakaan ei ole tietoa. Tähän asti toimineet riittävän hyvin ja toimii edelleen, tosin ei ne paremmat kajaritkaan pahaa tekisi.
jimpsu^
Käyttäjä
Info
0
Vs: Kaiuttimet « Vastaus #4 : 16.11.2008 13:50:10 »

• mies
  • Poissa Poissa
"Kohta paukkuu!"
Käyttäjien äänet: -14
Ikä: 25
tallennettu
  On tullut soiteltua musiikkia anttilasta maksaa 30e. 8/10 Hyvä hinta-laatusuhde
"Eka oltiin andren autossa josta päädyttiin kimin kellariin"
Gohe
Käyttäjä
Info
0
Vs: Kaiuttimet « Vastaus #5 : 17.11.2008 21:37:08 »

• Poissa Poissa
"thä"
Käyttäjien äänet: 0
tallennettu
Meikäläiseltä löytyy harvinaisen kompaktit ja hyvät 2.1 kajarit. Creativen Gigaworks T20. Vaikka onkin kakspisteyköset saa silti hyvää jytkettä aikaseksi ja naapurit hermostumaan.  >:D
Siwi
Käyttäjä
Info
0
Vs: Kaiuttimet « Vastaus #6 : 17.11.2008 22:00:36 »

• Poissa Poissa
Käyttäjien äänet: +4
Ikä: 33
tallennettu
Joskus laitan piuhan tietokoneesta vahvistimeen, jossa on tällähetkellä kiinni Eltaxin kajarit, Pioneerin hieman pienemmät kajarit ja subbari. Tietokoneeseen tarkoitettuja kaiuttimia löytyy pari settiä, molemmat 2.1.
jorma1222
Käyttäjä
Info
0
Vs: Kaiuttimet « Vastaus #7 : 29.11.2008 22:11:01 »

• Poissa Poissa
"tykitystä"
Käyttäjien äänet: +6
tallennettu
Meikäläiseltä löytyy harvinaisen kompaktit ja hyvät 2.1 kajarit. Creativen Gigaworks T20. Vaikka onkin kakspisteyköset saa silti hyvää jytkettä aikaseksi ja naapurit hermostumaan.  >:D

Noi on kuule 2.0 sori ku tulin vittuilemaan, mutta... Ite oon katellu Logitech X-230 n.40e maksais. Tietääkö joku noista?
omenapora43
Käyttäjä
Info
0
Vs: Kaiuttimet « Vastaus #8 : 30.11.2008 01:38:00 »

• mies
  • Poissa Poissa
"Poks!"
Käyttäjien äänet: -1
tallennettu
Noi on kuule 2.0 sori ku tulin vittuilemaan, mutta... Ite oon katellu Logitech X-230 n.40e maksais. Tietääkö joku noista?
Mulla on nuo kaijuttimet, ja musiikki kuuluu hyvin ja bassot toistuu hyvällä jytinällä annan 10/10, hyvä hinta-laatu suhde  :thumbup1:
Legacy
Käyttäjä
Info
0
Vs: Kaiuttimet « Vastaus #9 : 30.11.2008 01:54:42 »

• mies
  • Poissa Poissa
Käyttäjien äänet: +59
tallennettu
Mulla on nuo kaijuttimet, ja musiikki kuuluu hyvin ja bassot toistuu hyvällä jytinällä annan 10/10, hyvä hinta-laatu suhde  :thumbup1:
Minulla on kanssa noi. Ollut jo pari vuotta. Eikä voi muuta sanoo, kuin aivan mahtavat kajarit tohon hintaan. Suosittelen, vielä kun ne tätä nykyä saa melkein ilmasiks..  :thumbup1:
Moonblade
Käyttäjä
Info
0
Vs: Kaiuttimet « Vastaus #10 : 30.11.2008 02:25:48 »

• Poissa Poissa
"Rakettimees"
Käyttäjien äänet: -19
Ikä: 25
tallennettu
Mulla on tollaset logitechin 2.1 kajarit,noin 45 euroa maksat ostettu verkkokauppa.com muuta en tiedä :D
Tomppa L *
Apuporsas
Info
0
Vs: Kaiuttimet « Vastaus #11 : 03.12.2008 16:24:27 »

• mies
  • Poissa Poissa
"I woke up like dis"
Käyttäjien äänet: +303
Ikä: 24
tallennettu
Että menee hyvin. Kone sanonut ittensä irti 2 kertaa. (Tulee joku ihmeen palkki mis lukee "Input Not Supported") ja saatiin toimimaan, ja nytten toisesta kajarista ei tule yhtään mitään ääntä..
TULITTEET 2016 900€ http://www.ilotulite.net/index.php?topic=18630.0
<Dadin> Miksi ruotsalaiset porsaat sanoo nöfnöf
<Dadin> Kun oikeet possut sanoo ihan selkeesti RÖH
ZeiZu
Käyttäjä IRCci mies
Info
0
Vs: Kaiuttimet « Vastaus #12 : 03.12.2008 18:17:48 »

• mies
  • Poissa Poissa
Käyttäjien äänet: +5
Ikä: 27
tallennettu
Itsellä on Creativen T40 kaiuttimet.  :wub:

Kajarit sopii todella loistavasti musiikin kuunteluun, enkä ole kuullut yhdestäkään 2.1 sarjasta tulevan parempaa ääntä, kuin näistä. Ja voin sanoa, että olen kuullut kalliitakin 2.1 settejä.

Bassoa löytyy kyllä niin tarpeeksi, ettei lisäbassolle tule missään tapauksessa tarvetta.

Näitä kaunokaisia en vaihda kuin Genleceihin.

PS. Lisäbassolla tarkoitan näitä 2.1 systeemien "subbareita". Noissa seteissähän tämä niinkutsuttu subbari on yleensä alle 6", eikä sillä todellakaan päästä aitojen subbareiden ääniin. Hyvänä nyrkkisääntönä voi pitää sitä, että subbari toistaa ainakin 20Hz äänet vielä melko puhtaasti.
Tulkaa kuuntelemaan omaa Audio Pron 10" subbaria (melko surkea vielä, mutta menettelee), joka helisyttää laseja toisessa päässä taloa, ja sitten sanokaa kuinka kovaa oma settinne jylisee. ;)
Mikroudz
Käyttäjä
Info
0
Vs: Kaiuttimet « Vastaus #13 : 03.12.2008 18:58:56 »

• mies
  • Poissa Poissa
Käyttäjien äänet: +2
tallennettu
Mulla on joku Philipsin laite, jossa on radio, CD-soitin, kasettisoitin ja peliportti johon olen kiinnittänyt tietokoneen. Kuuluu hyvin basso. Sain joskus 5 vuotta sitten joululahjaksi ja hyvin toimii. Vain yksi bassomittarin valo on palanut :D
Janne``
Käyttäjä
Info
0
Vs: Kaiuttimet « Vastaus #14 : 03.12.2008 19:31:16 »

• mies
  • Poissa Poissa
Käyttäjien äänet: +9
Ikä: 27
tallennettu
Tällä hetkellä ei löydy kajareita ollenka  :laugh: :laugh:
Mutta hommaan kajarit kuha ostan uuden koneen, meinasin sellaset Logitechin Z-4 kajarit, hintaa taisi gigantissa olla 79e ;)
Ihan hyvät kajarit kuulema ja ei liian kalliit, toisena vaihtoehtona on Creativen (vai olikohan Logitechin  :confused1:) Progamer 5.1 kajarisetti, mutta tällä hintaa on jo 270e joten täytyy vielä miettiä, kun huoneesta löytyy jo 5.1 kotiteatterisarja niin en taida tarvita, joten aika varmaa on, että tänne joensuun suunnalle päätyy nuo Z-4:t ;)
Sivuja: [1] 2 3 ... 5   Siirry ylös
Rekisteröityneenä käyttäjänä voit osallistua keskusteluun. Ole hyvä ja kirjaudu sisään tai rekisteröidy!

Ilotulite.org jatkaa suomalaisen ilotuliteyhteisön perinnettä. Lue lisää...

Hae sivustolta

Tarkempi haku...