Onko sinua kiusattu koulussa ? | Ilotulite.org

Onko sinua kiusattu koulussa ?

Sivuja: 1 ... 8 9 [10]   Siirry alas
Ilmabommi
Käyttäjä Perfektionisti
Info
0
Vs: Onko sinua kiusattu koulussa ? « Vastaus #135 : 07.12.2011 20:39:09 »

• mies
  • Poissa Poissa
Käyttäjien äänet: +75
Ikä: 24
tallennettu
t. 0 jälki-istuntoa koko peruskoulun aikana :D

Tuota voisi jo kutsua saavutukseksi. Minulla on ollut lähes aina käytös 10 ja kaksi hymypoikapatsastakin löytyy hyllystä, mutta silti sai ala-asteella istua koulun jälkeen useampaan otteeseen kun tuli tehtyä jotain vähemmän viisasta. Kai silti olet puhutteluissa ollut?

Minuakin on kiusattu satunnaisesti ala-asteella, mutta ei siitä ikinä varsinaista ongelmaa syntynyt. 7. luokallakin oli vielä lievempää kiusaamista, mutta sen jälkeen ei ole ollut minkäänlaisia ongelmia. Pari kulunutta vuotta taitavatkin olla parasta aikaa mitä olen koulussa viettänyt.
konnavie
Käyttäjä
Info
0
Vs: Onko sinua kiusattu koulussa ? « Vastaus #136 : 09.12.2011 20:15:53 »

• mies
  • Poissa Poissa
"IT.net aiheuttaa nostalgiaa(huom. sivistyssana)"
Käyttäjien äänet: +2
Ikä: 27
tallennettu
Tuota voisi jo kutsua saavutukseksi. Minulla on ollut lähes aina käytös 10 ja kaksi hymypoikapatsastakin löytyy hyllystä, mutta silti sai ala-asteella istua koulun jälkeen useampaan otteeseen kun tuli tehtyä jotain vähemmän viisasta. Kai silti olet puhutteluissa ollut?

Oma käytös oli jotakuinkin aina 9, kun meillä sen antamisessa oltiin aika tiukkoja. Pojille ei kymppiä annettukaan, se oli kai joku sääntö. :D

Jooh kyl taisin 2. luokalla joutua puhutteluun, kun oltiin lumisotaa ja mun snipu osu toista poikaa silmään. Näin jälkikäteen ajateltuna olin yleensä aika naurettavan tarkka siitä, että en tee mitään mistä tulis moitittavaa.

Nyt lukiossa sitä onkin tullut kompensoitua, ja sen näkee sekä arvosanoista, että opettajien suhtautumisessa minuun.. ihan sama kuhan pääsen sinne kauppatieteelliseen.

Ja kiusaamisesta vielä, että ainakin jos sattuu olemaan heikommilla siinä kiusaaja(t) vs sinä asetelmassa, niin ei taida voimakeinot auttaa mitään. :p
IT.net aiheuttaa nostalgiaa(huom. sivistyssana)
TeBa
Käyttäjä
Info
0
Vs: Onko sinua kiusattu koulussa ? « Vastaus #137 : 13.12.2011 18:38:40 »

• Poissa Poissa
Käyttäjien äänet: 0
tallennettu
Imo, älkää toimiko nuin. Oman kokemukseni mukaan ei kannata välittää kiusaamisesta. Paras keino on vaikuttaa kylmältä ja katsoa kiusaajaa halveksuvasti. Mieluiten suoraan silmiin. Sitten vaan jatkaa mitä oli aiemmin tekemässä. Tottakai kannattaisi kertoa aikuiselle tai edes jollekkin keneen luotat, jos kiusaamisesta tulee ongelma, mutta harva siihen pystyy.

e: kiusaamiseen reagoiminen yleensä suorastaan palkitsee kiusaajan, ja homma tulee jatkumaan.

t. 0 jälki-istuntoa koko peruskoulun aikana :D
"Ei kannatta välittää" Laitatte jauhot suuhu niille, ei ne muuten opi.
Vanha luokkalaiseni, kiusattu ensimmäisestä luokasta asti (en tiedä kiusataanko enään ?) ei välittänyt ja tuli vain aina ja aina kiusatuksi.
Eikä se vain nimittelyyn jäänyt, tönimistä, hakkaamista, potkimista, lumipesuja yms. Jauhot suuhu ja tepi kiittää !
JÖÖÖ
Pystykorva
Käyttäjä
Info
0
Vs: Onko sinua kiusattu koulussa ? « Vastaus #138 : 15.12.2011 16:12:10 »

• mies
  • Poissa Poissa
":)"
Käyttäjien äänet: +28
tallennettu
Minunkin yhtä todella hyvää ystävääni on kiusattu yhdestä todella typerästä jutusta koko ylä asteen ajan, joka ei ole edes totta. No viime viikolla kaverini haastoi kiusaajan tappeluun. Kaveri heitti kiusaajan maahan ja sitten kun kiusaaja nousi niin kaveri latasi nyrkillä nenään ja taisi se kiusaaja saada polvestakin yhdessä vaiheessa. Tappelun lopuksi kiusaaja repi kaverilta paidan pois, siis veti vaan paidan pois, kukaan ei tiedä mitä se sillä saavutti. Empä ole kuullut että olisi se kiusaaja enään sitä juttua levittänyt.
Terve Terve
MP-RACING
Käyttäjä
Info
0
Vs: Onko sinua kiusattu koulussa ? « Vastaus #139 : 29.12.2011 02:58:15 »

• mies
  • Poissa Poissa
Käyttäjien äänet: +1
tallennettu
Mm, kiusaaminen on väärin mutta on myös tappelemeninkin.
Itse en näe tappelussa mitään hienoa ja muutenkin turhaa..
Kerran meidän koulussa tappeli kaksi 7 luokkalaista mutta opettaja meni väliin jo lähes heti alkuunsa..
Keiu
An_dew
Käyttäjä
Info
0
Vs: Onko sinua kiusattu koulussa ? « Vastaus #140 : 26.02.2020 18:01:59 »

• mies
  • Poissa Poissa
Käyttäjien äänet: +34
Ikä: 28
tallennettu
Kyllä ja kaikki lähti pitkän tukan kasvatuksen jälkeen yläasteella ja oma pieni porukka jossa olin aiemmin ollut. Enkä rupea tässä yksityiskohtia avaamaan millasta se oli. Mutta käytännössä jokapäiväistä sellasta törkeää vittuilua aivan kaikesta ja selän takana paskan puhumista mm. että minä oon joku sivari hinttari joka ei armeijaan mene. No kaikkein koomisinta tässä on, että niistä kiusaajista loppupeleissä ei kukaan itse käyny..  :cheesy: ja nyt kun ollaan ilotulitefoorumilla niin minun ilotulite harrastukselle kanssa naurettiin et se on todella lapsellista sitä ei ainakaan ammattikoulussa ymmärretty. Ja sekin
aiheutti, että minä en oikein mielellään tykänny olla isoissa porukoissa ja en pidä mielistelystä niin tottakai sellainen toisinajattelija on helppo ottaa kohteeksi. Tosin fyysisesti ei oo ikinä ollut mitään. Kumminkin sen verran karski fyysisesti, että ei ois ollu sen suhteen mitään asiaa ja tänä päivänä mielellään saa tulla vittuilemaankin jos on pokkaa, siinä lähtee isompikin kaveri seinälle tarvittaessa, mutta mielummin käytän sen voiman raudan riuhtomiseen kuin ihmiseen. Fyysistä väkivaltaa ei pidä kyllä hyväksyä missään tilanteissa. Aivan korkeintaan jos henkeä uhataan ja ei ole mitään muuta keinoa enää päästä pois tilanteesta niin siinä tapauksessa itsepuolustukseen.
Sivuja: 1 ... 8 9 [10]   Siirry ylös
Rekisteröityneenä käyttäjänä voit osallistua keskusteluun. Ole hyvä ja kirjaudu sisään tai rekisteröidy!

Ilotulite.org jatkaa suomalaisen ilotuliteyhteisön perinnettä. Lue lisää...

Hae sivustolta

Tarkempi haku...