Kapteenin ja Rike1985:n paukut 2018-19 | Ilotulite.org

Kapteenin ja Rike1985:n paukut 2018-19

Vain kirjautuneet käyttäjät voivat äänestää.
Käyttäjäarvostelu:
(30 ääntä)
Sivuja: 1 ... 3 4 [5]   Siirry alas
sekatulittaja
Käyttäjä
Info
0
Vs: Kapteenin ja Rike1985:n paukut 2018-19 « Vastaus #60 : 01.01.2019 22:10:19 »

• mies
  • Poissa Poissa
Käyttäjien äänet: +63
Ikä: 40
tallennettu
nyt te aikuiset ihmiset ostatte ne  ilotulitteet omilla rahoilla ettekä mässäile toisten maksamilla ilotulitteilla ennen videoita oli mukava katsoa nykyään täynnä tuota ylimielistä paskaa ja onko se uusvuosi niin ootettu ku pitää odottaa mitä muut teille ostaa varsinkin kapteenista on tullu vuosien varrella varsinainen .ulkku.ei oo rahaa mut koko ajan käydään ostoksilla pitkin poikin .ttu osta raketit omilla rahoilla .aatana
Tene
Käyttäjä
Info
0
Vs: Kapteenin ja Rike1985:n paukut 2018-19 « Vastaus #61 : 01.01.2019 22:19:12 »

• mies
  • Poissa Poissa
Käyttäjien äänet: +282
Ikä: 40
tallennettu
nyt te aikuiset ihmiset ostatte ne  ilotulitteet omilla rahoilla ettekä mässäile toisten maksamilla ilotulitteilla ennen videoita oli mukava katsoa nykyään täynnä tuota ylimielistä paskaa ja onko se uusvuosi niin ootettu ku pitää odottaa mitä muut teille ostaa varsinkin kapteenista on tullu vuosien varrella varsinainen .ulkku.ei oo rahaa mut koko ajan käydään ostoksilla pitkin poikin .ttu osta raketit omilla rahoilla .aatana

Ja ongelma oli?????
Kimnice *
Ylläpito Jukka Ala-Käkelä
Info
0
Vs: Kapteenin ja Rike1985:n paukut 2018-19 « Vastaus #62 : 01.01.2019 22:41:33 »

• Poissa Poissa
"Härö"
Käyttäjien äänet: +1292
Ikä: 37
tallennettu
Miksi sillä on sinulle niin iso merkitys, että miten tämä kaksikko saa rahansa ilotulitteisiin? He eivät riko lakia, eikä heidän saamansa lahjoitukset ole pois sinulta.

Minä en henkilökohtaisesti ymmärrä, että miksi ihmiset lahjoittavat heille rahaa. Onneksi minun ei tarvitse ymmärtää. Jos ihmiset kokevat saavansa rahoillensa vastinetta, niin tuo riittää.

Ei sillä, kyllähän minäkin ottaisin tällaisia lahjoituksia vastaan. Minä tosin en tuota mitään sisältöä sosiaaliseen mediaan aiheesta..olen vain yksi rivi-kuluttajista.
Sivuja: 1 ... 3 4 [5]   Siirry ylös
Rekisteröityneenä käyttäjänä voit osallistua keskusteluun. Ole hyvä ja kirjaudu sisään tai rekisteröidy!

Ilotulite.org jatkaa suomalaisen ilotuliteyhteisön perinnettä. Lue lisää...

Hae sivustolta

Tarkempi haku...