Paras pata 40-70€ | Ilotulite.org

Paras pata 40-70€

Sivuja: 1 2 [Kaikki]   Siirry alas
Leeviz
Vieras
Info
0
Paras pata 40-70€ « : 27.02.2018 22:02:39 »

tallennettu
Eli siis mikä on paras pata tuohon hintaan. Mietin leuhkat eväät pataa. Onko parempaa osittain suoraan ja viuhkaan ampuvaa pataa?
Nine-C
Käyttäjä
Info
0
Vs: Paras pata 40-70€ « Vastaus #1 : 27.02.2018 22:19:42 »

• mies
  • Poissa Poissa
"Ride the lightning"
Käyttäjien äänet: +176
Ikä: 33
tallennettu
Onx tukku paras?
Nine-C
Käyttäjä
Info
0
Vs: Paras pata 40-70€ « Vastaus #2 : 27.02.2018 22:59:06 »

• mies
  • Poissa Poissa
"Ride the lightning"
tallennettu
Se Fantastatic oli iha hyvännäkkönen pata kävin youtubes kattoo. Toi Venttikymppi on sen korvaaja ja miten en oo yllättyny et ihan surkee verrattuna siihen vanhaan.  :shocked: kyl ne osaa pilata kaiken siel tukus.  :angry: Keiulta saat Betonipatterin joka on vastaava pata ja hinta. Aamukasa pata ampuu suoraan ja viuhkaan ja on hyvä. Hurmuri on hieno viuhkapata. Eli sieltä sentää saa toiveidesi padat ja hinnat.  :smiley:
tulitusmestari
Käyttäjä
Info
0
Vs: Paras pata 40-70€ « Vastaus #3 : 27.02.2018 23:56:55 »

• mies
  • Poissa Poissa
Käyttäjien äänet: +43
Ikä: 25
tallennettu
Karjala takaisin heti 36's tuplana  :cheesy:
Mahtavaa vuotta 2020 IT.orggilaisille!
Leeviz
Vieras
Info
0
Vs: Paras pata 40-70€ « Vastaus #4 : 28.02.2018 07:10:47 »

tallennettu
Mielestäni joho on ehkä paras
TuplaKakku
Käyttäjä
Info
0
Vs: Paras pata 40-70€ « Vastaus #5 : 28.02.2018 09:56:36 »

• mies
  • Poissa Poissa
Käyttäjien äänet: +40
Ikä: 42
tallennettu
Oma vastineeni tähän on

Aamukasa (keiun omaa)
Heron psp3-3p
Heron Cake 35-4
Heron 8-2

Phoenix Kultaviuhka, kyseinen pata yllätti kyllä positiivisesti ärhäkkyydellään!
Samx
Käyttäjä
Info
0
Vs: Paras pata 40-70€ « Vastaus #6 : 28.02.2018 17:20:05 »

• mies
  • Poissa Poissa
Käyttäjien äänet: +85
Ikä: 24
tallennettu
Varmaan riippuu aikalailla siitä, millaiseen settiin ja rooliin kyseinen pata olisi tulossa?  :rolleyes: Keiulta Betonipatteri ja Hurmuri ovat hyviä ehdokkaita tuolla budjetilla. Toisaalta tuohon 70 euron hintaan saisi jo Johon Blockbusterin, joka on varsin monipuolinen kakku vaikka ei viuhkaan ammukkaan. Toki sitä unohtamatta että se on myös kiloinen. Antamaasi hintahaarukkaan mahtuu niin paljon erillaisia patoja että tosiaan saisi paljon paremmin vastattua jos itse vastaat ensin tuohon kysymykseen. :)
17-18  /index.php?topic=19062.msg341523;topicseen#msg341523
Leeviz
Vieras
Info
0
Vs: Paras pata 40-70€ « Vastaus #7 : 28.02.2018 19:06:55 »

tallennettu
no esim onko leuhkat eväät hintansa arvoinen jos verrataan esim aamukasaan tai lotta laatikko 1939:iin
Leeviz
Vieras
Info
0
Vs: Paras pata 40-70€ « Vastaus #8 : 28.02.2018 19:10:14 »

tallennettu
Varmaan riippuu aikalailla siitä, millaiseen settiin ja rooliin kyseinen pata olisi tulossa?  :rolleyes: Keiulta Betonipatteri ja Hurmuri ovat hyviä ehdokkaita tuolla budjetilla. Toisaalta tuohon 70 euron hintaan saisi jo Johon Blockbusterin, joka on varsin monipuolinen kakku vaikka ei viuhkaan ammukkaan. Toki sitä unohtamatta että se on myös kiloinen. Antamaasi hintahaarukkaan mahtuu niin paljon erillaisia patoja että tosiaan saisi paljon paremmin vastattua jos itse vastaat ensin tuohon kysymykseen. :)

no esim onko leuhkat eväät hintansa arvoinen jos verrataan esim aamukasaan tai lotta laatikko 1939:iin
Nine-C
Käyttäjä
Info
0
Vs: Paras pata 40-70€ « Vastaus #9 : 28.02.2018 21:14:53 »

• mies
  • Poissa Poissa
"Ride the lightning"
tallennettu
Et sit viittiny vastata kysymykseen et mihin tarkotukseen haluat padan?  :cheesy: Aamukasa on parempi hintalaatusuhteeltaan  :cheesy: ja sit sul jäis viel 10 mennä tukkuu ostaa turbo thundereita ku haluut kuitenki sinne.  :cheesy: Jos meinasit ostaa vaan yhden padan ja tukust se pitää näköjään ostaa niin osta se Legend pata.  :cheesy: Legend on niitten kaikista padoista se mis on eniten pauketta ja on kyl huomattavasti enemmän "wau" ku leuhkat eväät.  :cheesy: Mut ostat kumminki sen Leuhkat eväät.  :cheesy: Pitäiskö höhöhehe  :cheesy: ostaa höhöhehe  :cheesy: leuhkat höhöhehe  :cheesy: eväät höhöhehe  :cheesy: padamm padann höhöhehe  :cheesy: https://m.youtube.com/watch?v=A6j4ZClZIyY höhöhehe  :cheesy:
« Viimeksi muokattu: 28.02.2018 21:54:05 (Nine-C) »
Tene
Käyttäjä
Info
0
Vs: Paras pata 40-70€ « Vastaus #10 : 28.02.2018 22:14:07 »

• mies
  • Poissa Poissa
Käyttäjien äänet: +286
Ikä: 40
tallennettu
No aika iso hintahaitari et kyllä tuohon sarjaan aika paljon patoja löytyy!
Hurmuri tai aamukasa ois mun ehotus!
Tai vaikka black widow tuplana niin pysyy vielä tuossa hintahaarukassa. :smiley:
Leeviz
Vieras
Info
0
Vs: Paras pata 40-70€ « Vastaus #11 : 01.03.2018 07:28:47 »

tallennettu
Et sit viittiny vastata kysymykseen et mihin tarkotukseen haluat padan?  :cheesy: Aamukasa on parempi hintalaatusuhteeltaan  :cheesy: ja sit sul jäis viel 10 mennä tukkuu ostaa turbo thundereita ku haluut kuitenki sinne.  :cheesy: Jos meinasit ostaa vaan yhden padan ja tukust se pitää näköjään ostaa niin osta se Legend pata.  :cheesy: Legend on niitten kaikista padoista se mis on eniten pauketta ja on kyl huomattavasti enemmän "wau" ku leuhkat eväät.  :cheesy: Mut ostat kumminki sen Leuhkat eväät.  :cheesy: Pitäiskö höhöhehe  :cheesy: ostaa höhöhehe  :cheesy: leuhkat höhöhehe  :cheesy: eväät höhöhehe  :cheesy: padamm padann höhöhehe  :cheesy: https://m.youtube.com/watch?v=A6j4ZClZIyY höhöhehe  :cheesy:

Eihän mun sinne tukkuun pakko oo mennä ja päätin noista tukun padoista kysyy jos verraataan vaikka jorgeen. Tiedän että kaikki tukun hoomoilaset,korttelin kunkut ja venttikympit yms. On ylihintasia
Nine-C
Käyttäjä
Info
0
Vs: Paras pata 40-70€ « Vastaus #12 : 01.03.2018 11:45:21 »

• mies
  • Poissa Poissa
"Ride the lightning"
tallennettu
Kyllä kyllä. Jorgelt en tiiä onko. Sun alkuperäiseen kysymykseen niin aamukasa on 10 halvempi ja ampuu suoraan sekä viuhkaan. Osta aamukasa ja leuhkat eväät ni sul on 2 "finaalipataa" lähes samaa hintaa ku yks kallis ni saat enemmän kestoo myös. Ei noi 100€ padat oo mitenkää aina parempii. Meil oli toi super shell kulta viime vuonna ni mulle jäi kyl pahasti alle odotuksen kestossa ja rytmityksessä ja 25 laukausta on liian vähän eikä ne kuviot mun silmää hirveemmin ihastuttanu eikä 50mm putket tälläkertaa ees paukkunu kunnolla. Mut jos haluaa vaan yhden ja eniten irti niin silloin kannattaa mielummin pistää vähän lisää et saa tollasen "kilosen" mut super shelliä en suosittele. Mut ottaen huomioo aamukasan 531,1g pyromassaa ja leuhkan 590g ni molemmat on kyllä hyvii. Full hd tuplana kävis kans "finaaliks" kestonsa puolesta ja sen pitäs sisältää 560g ni x2 1120g 90€, niistä sais ehkä eniten vastinetta rahalle ja sitä aattelin ehkä ite testaa tulevan uutenvuoten myös  :smiley: meen kuitenkin itekki sinne tukkuu :cheesy: Aamukasa tuplana ois kyl kans varmaan hyvä "finaali" tai sit ihan yhen vaa, riippuu ihan budjetista. ite oon kyl sellanen et määrä korvaa edelleen laadun mut yllättävän laadukaitta patoja on 50 hintaluokkaan. Kerro vähä enemmän sun omia mielipiteitä ja ajatuksia, se selventäis paljon.  :smiley:
« Viimeksi muokattu: 01.03.2018 12:44:03 (Nine-C) »
JvK
Käyttäjä
Info
0
Vs: Paras pata 40-70€ « Vastaus #13 : 01.03.2018 11:58:09 »

• Poissa Poissa
Käyttäjien äänet: +14
tallennettu
En itse ottaisi leuhkoja eväitä, parempiakin saa ja rätinä pilaa padan kuin padan.
Nine-C
Käyttäjä
Info
0
Vs: Paras pata 40-70€ « Vastaus #14 : 01.03.2018 12:08:39 »

• mies
  • Poissa Poissa
"Ride the lightning"
tallennettu
En itse ottaisi leuhkoja eväitä, parempiakin saa ja rätinä pilaa padan kuin padan.
oon täysin samaa mieltä. Legend se vasta rätinähelvetti onki.  :grin:
Leeviz
Vieras
Info
0
Vs: Paras pata 40-70€ « Vastaus #15 : 01.03.2018 13:11:35 »

tallennettu
Kyllä kyllä. Jorgelt en tiiä onko. Sun alkuperäiseen kysymykseen niin aamukasa on 10 halvempi ja ampuu suoraan sekä viuhkaan. Osta aamukasa ja leuhkat eväät ni sul on 2 "finaalipataa" lähes samaa hintaa ku yks kallis ni saat enemmän kestoo myös. Ei noi 100€ padat oo mitenkää aina parempii. Meil oli toi super shell kulta viime vuonna ni mulle jäi kyl pahasti alle odotuksen kestossa ja rytmityksessä ja 25 laukausta on liian vähän eikä ne kuviot mun silmää hirveemmin ihastuttanu eikä 50mm putket tälläkertaa ees paukkunu kunnolla. Mut jos haluaa vaan yhden ja eniten irti niin silloin kannattaa mielummin pistää vähän lisää et saa tollasen "kilosen" mut super shelliä en suosittele. Mut ottaen huomioo aamukasan 531,1g pyromassaa ja leuhkan 590g ni molemmat on kyllä hyvii. Full hd tuplana kävis kans "finaaliks" kestonsa puolesta ja sen pitäs sisältää 560g ni x2 1120g 90€, niistä sais ehkä eniten vastinetta rahalle ja sitä aattelin ehkä ite testaa tulevan uutenvuoten myös  :smiley: meen kuitenkin itekki sinne tukkuu :cheesy: Aamukasa tuplana ois kyl kans varmaan hyvä "finaali" tai sit ihan yhen vaa, riippuu ihan budjetista. ite oon kyl sellanen et määrä korvaa edelleen laadun mut yllättävän laadukaitta patoja on 50 hintaluokkaan. Kerro vähä enemmän sun omia mielipiteitä ja ajatuksia, se selventäis paljon.  :smiley:

oon kyllä jo miettinyt aamukasaa ennen kun tälle foorumille edes astuin. oon vaan kuullut että ei oo niin hieno mitä videolla, mutta ei se varmaan kyllä yhtään huonompi oo kuin tukun pahvit ja lupaukset + finaalikäyttöön aattelin pataa
Samx
Käyttäjä
Info
1
Vs: Paras pata 40-70€ « Vastaus #16 : 01.03.2018 14:37:33 »

• mies
  • Poissa Poissa
Käyttäjien äänet: +85
Ikä: 24
tallennettu
oon kyllä jo miettinyt aamukasaa ennen kun tälle foorumille edes astuin. oon vaan kuullut että ei oo niin hieno mitä videolla, mutta ei se varmaan kyllä yhtään huonompi oo kuin tukun pahvit ja lupaukset + finaalikäyttöön aattelin pataa

Aamukasa on varmasti ihan hyvä valinta hinnassaan, mutta se että ajaako se asiansa illan viimeisenä niin riippuu oikeastaan vain siitä, että mitä muuta setistäsi tulee löytymään. Mielestäni esim. Hurmuri voisi olla finaalina parempi. Melko räväkkä puhdasverinen viuhkapata toimii hyvin lopetuksessa. Hammarin Turbo V olisi pirun kova juttu, mutta sen hinta on kohonnut aika taivaisiin. En tiedä tuleeko sitä 70 eurolla löytämään, mutta kannattaa pitää silmät auki.
Tyylejä ja mieltymyksiä on toki yhtä paljon kuin meitä hörhöjäkin, mutta loppujen lopuksi kannattaa ehkä ensimmäisenä miettiä juurikin sitä minkälaista showta on toteuttamassa ja mitä odotuksia on tuotteille. En tiedä voiko sitä ihan niin mustavalkoisesti vaan sanoa että mikä on paras pata missäkin hintaluokassa. Joku haluaa mahdollisimman isot kuviot loppuun tai sitten mahdollisimman paljon tavaraa taivaalle. Pyromassan kun voi käyttää niin monellaisesti.
17-18  /index.php?topic=19062.msg341523;topicseen#msg341523
Nine-C
Käyttäjä
Info
0
Vs: Paras pata 40-70€ « Vastaus #17 : 01.03.2018 19:16:41 »

• mies
  • Poissa Poissa
"Ride the lightning"
tallennettu
Näin on.. meitä ja mielipiteitä kyllä on vaikka kuinka.. Videot on mun mielest enemmän suuntaa antavia kuin mitä ne on oikeesti livenä. Eli yleensä ovat parempia livenä kuin videolla. Eli jos sä Leevi haluat vaan finaalipadan niin mun suositus on että säästät tai saat jonku mukaa rahottamaan mahollisimman ison padan ku et tinkis vaik 30€.  :smiley:
Villetys
Käyttäjä
Info
1
Vs: Paras pata 40-70€ « Vastaus #18 : 03.03.2018 21:54:09 »

• mies
  • Poissa Poissa
"Jokerit & Detroit Red Wings"
Käyttäjien äänet: +442
Ikä: 29
tallennettu
Aamukasa ja Hurmuri on molemmat loistavia finaalipatoja tuossa 55e hintaluokassa ja olivat 5/5 patoja viime sesongissa. Hurmuri on agressiivisempi ja Aamukasa taas tarjoaa pitkän tykityksen hyvällä rytmillä. Joho Pyrolta voi suositella sitten myös viuhkapatojen eliittiä eli Diamondia ja Tornadoa, jos on saatavilla. Hintaluokka noilla on sitten kuitenkin pykälän kalliimpi 65-80e, mutta ovat jokaisen euron arvoisia.
Leeviz
Vieras
Info
0
Vs: Paras pata 40-70€ « Vastaus #19 : 18.03.2018 12:50:12 »

tallennettu
Näin on.. meitä ja mielipiteitä kyllä on vaikka kuinka.. Videot on mun mielest enemmän suuntaa antavia kuin mitä ne on oikeesti livenä. Eli yleensä ovat parempia livenä kuin videolla. Eli jos sä Leevi haluat vaan finaalipadan niin mun suositus on että säästät tai saat jonku mukaa rahottamaan mahollisimman ison padan ku et tinkis vaik 30€.  :smiley:

joo varmaan jotenkin noin vois suunnitella. näyttää siltä tänä sesonkina ei hirveän montaa leuhkaa evästä ostella kun ei enään löydy tukun sivuilta :cry: voin vaan kuvitella että jos tulee korvaava tuote niin se on joku iso thunderpata joka ampuu viuhkaan :angry:
Nine-C
Käyttäjä
Info
0
Vs: Paras pata 40-70€ « Vastaus #20 : 26.03.2018 16:21:45 »

• mies
  • Poissa Poissa
"Ride the lightning"
tallennettu
joo varmaan jotenkin noin vois suunnitella. näyttää siltä tänä sesonkina ei hirveän montaa leuhkaa evästä ostella kun ei enään löydy tukun sivuilta :cry: voin vaan kuvitella että jos tulee korvaava tuote niin se on joku iso thunderpata joka ampuu viuhkaan :angry:
Tos on aikalailla eniten pyromassaa hintaansa nähden https://m.youtube.com/watch?v=uqrzIU-nH8c menee budjettii ja finaaliin myös :smiley:
Wilho
Käyttäjä
Info
0
Vs: Paras pata 40-70€ « Vastaus #21 : 28.03.2018 11:45:10 »

• Poissa Poissa
Käyttäjien äänet: +183
tallennettu
Tos on aikalailla eniten pyromassaa hintaansa nähden https://m.youtube.com/watch?v=uqrzIU-nH8c menee budjettii ja finaaliin myös :smiley:

Älä missään nimessä ainakaan tuohon haksahda. Viime sesongissa samaa pataa myytiin myös 1001 Nights -nimisenä ja oli täyttä kuraa. Kts. http://www.ilotulite.org/index.php?topic=19263.0
Leeviz
Vieras
Info
0
Vs: Paras pata 40-70€ « Vastaus #22 : 28.03.2018 12:29:46 »

tallennettu
Älä missään nimessä ainakaan tuohon haksahda. Viime sesongissa samaa pataa myytiin myös 1001 Nights -nimisenä ja oli täyttä kuraa. Kts. http://www.ilotulite.org/index.php?topic=19263.0

joo itekkin ajattelin että on ihan susi. itse en myöskään ostaisi kumpaakaan pataa :smiley:
Nine-C
Käyttäjä
Info
0
Vs: Paras pata 40-70€ « Vastaus #23 : 28.03.2018 16:29:03 »

• mies
  • Poissa Poissa
"Ride the lightning"
tallennettu
Tempo ja värit erilaisia eli ei oo täysin sama https://m.youtube.com/watch?v=Til3Q5g5fdw rahat saa takasin mikäli pata ei toimi.
Leeviz
Vieras
Info
0
Vs: Paras pata 40-70€ « Vastaus #24 : 29.03.2018 12:35:44 »

tallennettu
Tempo ja värit erilaisia eli ei oo täysin sama https://m.youtube.com/watch?v=Til3Q5g5fdw rahat saa takasin mikäli pata ei toimi.
no joo perun sanani. ihan hyvältä toi pandora näyttää verratuna 1001 nightsiin
Todellinenräjäyttäjä
Käyttäjä
Info
0
Vs: Paras pata 40-70€ « Vastaus #25 : 09.11.2018 21:15:42 »

• mies
  • Poissa Poissa
"On se uv ihanaa aikaa"
Käyttäjien äänet: +24
Ikä: 23
tallennettu
Nyt on ajankohtaisempi aihe puhua tästä, kun marrasmarkkinat on hyvässä vauhdissa käynnissä. Itse ehdottaiin Athenaa, näyttää videosta päätellen pätevältä.. rakettikauppakomista. :wink:
Discordissa: A Tobbe
Sivuja: 1 2 [Kaikki]   Siirry ylös
Rekisteröityneenä käyttäjänä voit osallistua keskusteluun. Ole hyvä ja kirjaudu sisään tai rekisteröidy!

Ilotulite.org jatkaa suomalaisen ilotuliteyhteisön perinnettä. Lue lisää...

Hae sivustolta

Tarkempi haku...