Ilotulitteiden kilohinta | Ilotulite.org

Ilotulitteiden kilohinta

Sivuja: 1 2 3 [4]   Siirry alas
kuke *
Valvoja
Info
3
Vs: Ilotulitteiden kilohinta « Vastaus #45 : 15.01.2019 20:55:35 »

• mies
  • Poissa Poissa
Käyttäjien äänet: +278
Ikä: 39
tallennettu
Räjähdevarastolle ei vain kovin helposti lupia saa. Toisekseen sen perustaminen ja ylläpito ei ihan edullista hommaa ole. Ja kyllä, rakettikauppa on hyvin perillä mitkä myy ja mitkä  Asia joka pitää muistaa on myös se että harrastajat ei ole se suurin ryhmä joka tilaa, valikoimassa ei ole yhtään tuotetta joka ei myisi. Sama koskee ihan myyntipistettäkin, harrastajien unohtama tuote on tiskillä ylivoimaisesti myydyin pata.
Nine-C
Käyttäjä
Info
1
Vs: Ilotulitteiden kilohinta « Vastaus #46 : 16.01.2019 15:11:11 »

• mies
  • Poissa Poissa
"Ride the lightning"
Käyttäjien äänet: +176
Ikä: 33
tallennettu
Luulen että moni joka ilotulitteiden hintoja riesoo ymmärtää niitä tämän jälkeen paremmin.
Omassa ystäväpiirissä kun se tuntuu olevan heille ongelma ja syy liittyä mukaan, vaikka kahdestaan hinnat tavallaan puolittuu. On välillä vaikeeta olla yksin ilman toista kenen kanssa edes jossain määrin olisi tässä touhussa mun mukana ja joutuu kuunnella aina sitä samaa marinaa mitä mikäkin maksaa ja välillä kateuskin paistaa läpi vaikka moni heistä kuitenkin saa olla tulitteitta kattomassa.  :undecided: Joten tavallaan olen aiheesta myös sen takia sanonut vähän kun mitä he mulle sanovat.
Kiitos teille selvennyksistä ja tiedoista liittyen ilotulitteiden hinnoitteluun. Mukavempaa jatkoa teille kaikille :smiley:
« Viimeksi muokattu: 16.01.2019 19:15:40 (Nine-C) »
TuplaKakku
Käyttäjä
Info
0
Vs: Ilotulitteiden kilohinta « Vastaus #47 : 12.06.2020 19:10:14 »

• mies
  • Poissa Poissa
Käyttäjien äänet: +40
Ikä: 42
tallennettu
Tuo nyt on samaa sarjaa miettiä tulitteiden kilohintaa,kuin mietit Mersun tai Hundain kilohintaa,molemmat toimittaa asiansa,mutta toinen valitsee Mersun ja toinen Hundain.Tulitteissakin on omat Mersunsa ja omat Hundainsa,näin se vaan menee.Ja kilpailee ne Kiinan tulitetehtaat ostajista ihan kapitalismin säännöillä,sen takia esim: tuotteiden laatu vaihtelee,tänä vuonna tuote X tuli tehtaasta A,mutta ensi vuonna sama tuote samoilla papereilla ja muilla spekseillä voi tulla tehtaasta B ja sitten ihmetellään,että olipas lussu paukku,viime vuonna tää oli tosi kova.

On aika paljon eroa ostaakko kilon kakun pahvitukusta vai jonkun merkki kakun.

Ja, mersua eikä hyndaita voi kyllä verrata edes kilohinnassa on ne niin kaukana toisistaan.
Sivuja: 1 2 3 [4]   Siirry ylös
Rekisteröityneenä käyttäjänä voit osallistua keskusteluun. Ole hyvä ja kirjaudu sisään tai rekisteröidy!

Ilotulite.org jatkaa suomalaisen ilotuliteyhteisön perinnettä. Lue lisää...

Hae sivustolta

Tarkempi haku...