Ilotulite.org jatkamaan suomalaisen ilotuliteyhteisön perinnettä | Ilotulite.org

Ilotulite.org jatkamaan suomalaisen ilotuliteyhteisön perinnettä

Sivuja: 1 [2]  Kaikki   Siirry alas
jukkiz
Käyttäjä
Info
1

• Poissa Poissa
"Hullu saa olla"
Käyttäjien äänet: +7
tallennettu
Iso kiitos täältäkin etä foorumi sai jatkoa :). Muistaakseni oon jo 2007 voi olla 2006 tullut tänne :)
Black Hand
Käyttäjä Pyrotekniikka - Paras tekniikka
Info
3

• mies
  • Poissa Poissa
"Embrace your Destiny!!"
Käyttäjien äänet: +776
Ikä: 27
tallennettu
Tää on kowa homma! Tukijäsenyyden maksajia varmasti löytyy, jos olisi tarvetta saada sivustolle rahoitusta.
THIS IS OUR DAY, COMRADES!
Denver
Käyttäjä
Info
1

• Poissa Poissa
Käyttäjien äänet: +282
tallennettu
Suuret kiitokset ylläpidolle että jaksatte edelleen pitää tätä sivustoa. Tämä on hieno foorumi ja täällä on todella mukavia ja asiallisia kirjoittelijoita. Olen itse ollut täällä sivustolla vuodesta 2009 lähtien mutta olen kyllä seurannut tätä sivustoa jo ennen sitä, muistaakseni joskus vuoden 2005 tienoilla taisin ensi kertaa löytää tämän sivuston netin syövereistä. Enpä usko että ilotulitteet olisi jaksaneet kiinnostaa minua enää näin aikuisiällä ilman tätä sivustoa joten on todella hienoa että tämä sivusto jatkaa edelleen. Vielä kerran suuret kiitokset siitä!
Always look on the brightside of the life...
Joni
Käyttäjä
Info
1

• mies
  • Poissa Poissa
Käyttäjien äänet: +48
tallennettu
No nyt!
Ei voi muuta sanoa, ku hattua nostaa!
Iso-Kiinalainen!
Laretsu
Käyttäjä Sähikäisten Suurmestari, Patojen päällikkö
Info
2

• mies
  • Poissa Poissa
"Ex-Pommilammas"
Käyttäjien äänet: +563
Ikä: 26
tallennettu
Isot kiitokset Dadinille ja muulle ylläpidolle. Kun IT.net kaatui, olisi siinä ollut oiva syy lopettaa sivuston toiminta, kun siitä olikin ollut puhetta. Meille normikäyttäjille se olisi luonnollisesti ollut raskas isku, jota ei onneksi tehty!

Vielä kerran: Kiitos. Rahoitusta varmasti järjestyy edelleen Tukijäsenyyden kautta, kuten Black Hand jo sanoikin. Itse olen ollut kuvioissa mukana vuodesta 2008, eikä into ole ainakaan laskenut. Ensi vuonna tulee 10 vuotta liittymisestä :D Muistan edelleen, kun löysin sivuston ja se oli paraikaa HUOLLOSSA! Tuli tämä uusin IT.netin versio ja itsellä kovasti kuumotteli, että milloinka nuo sivut aukeaa, että pääsee rekisteröitymään :D

Jatketaan hyvässä hengessä! Etusivun puuttuminen oli vähän yllätys, kun tuli tieto ilotulite.orgista, mutta ilman sitä pärjää vallan mainiosti.
Hello darkness, my old friend
BadMothaf..
Käyttäjä
Info
2

• mies
  • Poissa Poissa
Käyttäjien äänet: +55
Ikä: 38
tallennettu
Syvä kumarrus täältäkin.  :cool:
Eiköhän me saada tuettua tätä taloudellisesti jos tarvetta on.
Eko
Käyttäjä Luottomies
Info
1

• mies
  • Poissa Poissa
Käyttäjien äänet: +134
Ikä: 23
tallennettu
Kyllä meni hymyyn suu kun tämän luin ja kun tajusin että ilotulite.net/org jatkuu :). Kiitos Dadin ja kaikki muutkin foorumilaiset+modet. Mukavaa joulun+UV:n odotusta! Vuosien mittaan into/kiinnostus ilotulitteita kohtaan on kieltämättä vähentynyt mutta käyn silti tällä sivustolla melkein joka päivä! Ja pakkohan se on ampua 31.12 edes jotain ilotulitteita.
Jp
Käyttäjä Since 2006.
Info
1

• mies
  • Poissa Poissa
"Nykyää paljo ampuvat..."
Käyttäjien äänet: +98
Ikä: 27
tallennettu
Loistavaa toimintaa!
Täytyy sanoa että sydän skippasi lyönnin kun näpyttelin selaimeen ilotulite.net ja harmaa sivu avautui enkä tiennyt mitä on tapahtunut.
Ulkomailla asuessa on hieman jäänyt sivuston seuraaminen vähiin, varsinkin off-seasonin puolella.

Ilokseni huomasin että töitä on painettu ja sivusto lyöty kuitenkin pystöön ja vieläpä samalla datalla mitä alkuperäinen, siitä todella iso kiitos!

Tältä sivulta löytyy niin paljon ilotulitehistoriaa että tiedä vaikka joskus tätä käytettäisiin tietolähteenä joihinkin artikkeileihin..

Mukava olla täällä taas ja palata Suomeen jouluksi ja uudenvuoden aatoksi.
#ilotulite.net: Jp_88
UV 2017-2018: http://www.ilotulite.org/index.php?topic=19249.0
spege
Käyttäjä Oman elämänsä sankari- kulunut nahka
Info
1

• mies
  • Poissa Poissa
Käyttäjien äänet: +462
tallennettu
Iso kiitos ylläpidolle! Tälläinen sivusto pitää olla harrastelijoille, täältä saa hyvin tietoa tuotteista. Lisäksi täällä asiallisia käyttäjiä paljon, kiitos heillekkin siitä. 11:sta sesonkia olen viettämässä foorumilla, tuntuu että ilotulite kärpänen on puraissut vielä kovempaa joka vuosi.
Nauti elämästä täysin rinnoin, pienistäkin asioista iloitse kunnolla. Taistelutahtoinen ilotulitteiden ystävä. Jos osaisin lentää niin olisin iloinen, mutta kyllä tämä matelukin on mukavaa.
kiekkomies
Käyttäjä Pommittelija
Info
2

• mies
  • Poissa Poissa
"Ei oo kauaa uuteenvuoteen!"
Käyttäjien äänet: +8
tallennettu
Hienoa, että legendaarinen saitti jatkaa eloaan! Alusta asti, vuodesta 2005, on vuosittain täällä pyöritty. Alussa aktiivisemmin, viime vuosina vähenevissä määrin. Oikeastaan samaa tahtia on käyntikerrat vähentyneet, kun ikää ja muitakin kiinnostuksen kohteita on elämään siunaantunut! Huikeaa ajatella, että liittyessäni tänne, ikää oli 14-vuotta :-)
Nimimerkin perusteella ihan sama kiinnostuksen kohde on ollut jo silloin, eli lätkä! Nykyään varmasti vieläkin HooCeempi lätkäjätkä kuin junnuna!
Hyvää uuttavuotta kaikille <3
Sotka
Käyttäjä
Info
2

• Poissa Poissa
Käyttäjien äänet: +6
tallennettu
Huikeaa, että sivuston toiminta jatkuu!

Muutaman ulkomailla vietetyn Uuden Vuoden jälkeen naputtelin marraskuussa osoiteriville tutun ilotulite.net ja pettymys oli iso, kun se ei johtanutkaan mihinkään. Viikko eteenpäin ja onnistuin jotain kautta löytämään väliaikaiset sivut. Minkä riemun tunteen se saikaan aikaan!

Olen itse yksi niistä, jotka lähinnä keskittyvät keskustelujen seuraamiseen ja eivät itse hirveästi foorumille postaile tai edes kirjaudu sisään. Uskoakseni meitä on varmasti enemmänkin. Jäseneksi olen näemmä rekisteröitynyt 2007 ja kirjautumisaika näyttää vain reilua 1 päivää, mutta todellinen foorumin parissa vietetty aika on varmasti kymmeniä päiviä.

Iso kiitos kaikille, jotka sivuston toiminnan mahdollistavat ja tukea (lähinnä rahallista) ollaan valmiita antamaan täältäkin, jos sille on tarvetta!
toniuncle
Käyttäjä Ikuinen alisuorittaja
Info
3

• mies
  • Poissa Poissa
"Parempi kertarytinä kuin ainainen kitinä."
Käyttäjien äänet: +498
Ikä: 26
tallennettu
Hienoa että perinteet säilyy. En millään vois mä olla pois. Pitää nyt tämän takia varmaan ihan vaan vittuillakseen ostaa joku patakin vielä tänäkin vuonna. Rakkautta kaikille! :azn:
ei kiinnosta
Sivuja: 1 [2]  Kaikki   Siirry ylös
Rekisteröityneenä käyttäjänä voit osallistua keskusteluun. Ole hyvä ja kirjaudu sisään tai rekisteröidy!

Ilotulite.org jatkaa suomalaisen ilotuliteyhteisön perinnettä. Lue lisää...

Hae sivustolta

Tarkempi haku...