Kiinnostusta lähteä avuksi vuodenvaihteen ilotulitusnäytöksiin? | Ilotulite.org

Kiinnostusta lähteä avuksi vuodenvaihteen ilotulitusnäytöksiin?

Sivuja: [1]   Siirry alas
Timba79
Käyttäjä Vastaava Ampuja - Suomen Pyrotekniikka Ay
Info
0

• Poissa Poissa
"Vastaava Ampuja - Suomen Pyrotekniikka Ay"
Käyttäjien äänet: +438
tallennettu
Löytyykö etenkin Keski-Suomen alueelta kiinnostusta lähteä ilotulitusnäytöksiin apuun vuoden vaihtuessa?

Vielä ehtii mukaan harjoittelemaan joulunavauksiin ja mahdollista olisi päästä ihan näytösampujaksi asti jos hommat kiinnostaa ja hommaan soveltuu.

Mikäli kiinnostaa niin vaikkapa yksityisviestiä tulemaan niin katellaan eteenpäin.

Toimin itse keskisuomessa ja tiedän omat tarpeeni ja välitän kyllä muiden alueiden kiinnostuneita eteenpäin kyseisille alueille, että sopii niistäkin ilmoitella.
Ilotulitusnäytökset ympäri Suomen ympäri vuoden.

http://ilotulitusnaytokset.fi/ilotulitusblogi/
alluboy97
Käyttäjä
Info
0

• mies
  • Poissa Poissa
Käyttäjien äänet: 0
Ikä: 23
tallennettu
Morjesta  :smiley:

Huomasin tossa ton sun ilmotukses liittyen Pyroteknikon apulaiseen, oon ite henkilökohtasesti todella kiinnostunu ilotulitteista ylipäätänsä ja on ollu myös tapana järjestää sukulaisille aina joka uusvuos pien muotone amatöörinäytöskin. Siitä oon sit saanu ajatuksen et olis ehkä kiva olla joskus iha ammattinäytösten "valmistaja"  :cheesy: .

Jote aattelin reagoida tohon sun ilmotuksees, et jos olis viel vaik paikkaa auki  :cheesy:
Sivuja: [1]   Siirry ylös
Rekisteröityneenä käyttäjänä voit osallistua keskusteluun. Ole hyvä ja kirjaudu sisään tai rekisteröidy!

Ilotulite.org jatkaa suomalaisen ilotuliteyhteisön perinnettä. Lue lisää...

Hae sivustolta

Tarkempi haku...