Yleinen palauteketju | Ilotulite.org

Yleinen palauteketju

Sivuja: [1] 2 3 ... 11   Siirry alas
WeeTos *
Ylläpito
Info
1
Yleinen palauteketju « : 12.03.2011 23:16:50 »

• mies
  • Poissa Poissa
"Oh, behave!"
Käyttäjien äänet: +566
Ikä: 31
tallennettu
Tähän ketjuun voit antaa yleistä palautetta koskien Ilotulite.netiä. Risut ja ruusut sekä mahdolliset kommentit moderointipolitiikasta ja sivuston linjauksista kuuluvat myös tänne. Missä olemme hyviä vai olemmeko missään? Kerro mielipiteesi.

Huomioithan, että kehitysehdotuksille, IRC-kanavalle ja sivuston tekniselle toiminnalle on omat aiheensa, lähetäthän niitä koskevat viestisi sille kuuluvaan aiheeseen!
« Viimeksi muokattu: 13.03.2011 00:04:17 (WeeTos) »
pyrosir
Käyttäjä
Info
1
Vs: Yleinen palauteketju « Vastaus #1 : 16.03.2011 22:29:59 »

• Poissa Poissa
Käyttäjien äänet: +215
tallennettu
En ala tässä jeesustelemaan mutta voitaisiinko keskustelun kannalta merkityksettömien/törkeän huonosti kirjoitettujen viestien toistuvaan lähettelyyn mitenkään puuttua? On käytännössä päivittäistä ''hupia'' lukea ihmeelisiä, lähes trollaukselta vaikuttavia viestejä joiden myötä myös se kuuluisa foorumin taso laskee kuin lehmän häntä.
kuke
Vieras
Info
0
Vs: Yleinen palauteketju « Vastaus #2 : 16.03.2011 22:52:55 »

tallennettu
En ala tässä jeesustelemaan mutta voitaisiinko keskustelun kannalta merkityksettömien/törkeän huonosti kirjoitettujen viestien toistuvaan lähettelyyn mitenkään puuttua? On käytännössä päivittäistä ''hupia'' lukea ihmeelisiä, lähes trollaukselta vaikuttavia viestejä joiden myötä myös se kuuluisa foorumin taso laskee kuin lehmän häntä.

Toki. Paina vaan viestin kohdalla sitä "ilmoita valvojalle " nappia.
Kalastaja121
Vieras
Info
0
Vs: Yleinen palauteketju « Vastaus #3 : 13.04.2011 14:36:40 »

tallennettu
Hei! Oon magnumi mutta toi mun päähahmo täältä on banneilla ollut jo aika kauan...Mua vaan mietityttää yksi asia nimittäin siinä tekstissä sanotaan sanatarkasti näin: "magnumi, sinulla on porttikielto tälle keskustelualueelle! IRC-peeloilu, josta bannattu ennenkin.Bannien kierrosta sitten ikuinen.Porttikieltosi on voimassa toistaiseksi"

Noniin eli selittäkää tyhmälle eli mulle mitä on IRC-peeloilu..?

Toivottavasti mua ei bannata täältä tällä hahmolla heti pois mutta kun halusin vaan kysyä tota. Ja oon kyllä ottanu opikseni noista magnumin banneista.Joten modet pliis jättäkää mulle edes toinen mun hahmoista.
WeeTos *
Ylläpito
Info
0
Vs: Yleinen palauteketju « Vastaus #4 : 13.04.2011 14:47:19 »

• mies
  • Poissa Poissa
"Oh, behave!"
tallennettu
Jos haluaa keskustella toistaiseksi voimassaolevan porttikiellon syistä tai poistamisesta, oikea tapa on lähettää ylläpidolle sähköpostia (osoitteet löytyvät Info-sivulta) eikä tehdä uutta tunnusta. Lähetän sinulle yksityisviestiä aiheesta, että ei tarvitse tässä julkisesti asiaa puida.

IRC-peeloilu tarkoittaa häiriköintiä/huonoa käytöstä sivuston irc-kanavalla eli ehkä tuttavallisemmin chatissa.

E: käyttäjä oli syytön tapahtuneeseen ja turhaan bannissa...epäselvissä tapauksissa kannattaa tosiaan aina ottaa yhteys ylläpitoon.
« Viimeksi muokattu: 13.04.2011 15:30:43 (WeeTos) »
WasabiCake
Käyttäjä
Info
0
Vs: Yleinen palauteketju « Vastaus #5 : 03.07.2011 21:01:34 »

• mies
  • Poissa Poissa
"Toiset pitävät ikkunoilla kukkia, minä tulitteita."
Käyttäjien äänet: +27
tallennettu
Mistähän mahtaa johtua, että vaikka uusia viestejä on tullut, niin kun tuolta "Näytä edellisen käynnin jälkeen kirjoitetut viestit" klikkaa, tulee "Uusia viestejä edellisen käyntisi jälkeen ei löytynyt. Klikkaa tästä kokeillaksesi kaikkia lukemattomia viestejä."
Toiset pitävät ikkunoilla kukkia, minä tulitteita.
http://www.ilotulite.net/index.php?topic=16193.0 !!Kommentoi!!
WeeTos *
Ylläpito
Info
0
Vs: Yleinen palauteketju « Vastaus #6 : 03.07.2011 21:11:01 »

• mies
  • Poissa Poissa
"Oh, behave!"
tallennettu
Mistähän mahtaa johtua, että vaikka uusia viestejä on tullut, niin kun tuolta "Näytä edellisen käynnin jälkeen kirjoitetut viestit" klikkaa, tulee "Uusia viestejä edellisen käyntisi jälkeen ei löytynyt. Klikkaa tästä kokeillaksesi kaikkia lukemattomia viestejä."
Itselläni se ainakin toimi äsken kun kokeilin kirjautuessani sisään. Oletko kirjautunut ulos välillä ennen tuonne katsomista? En nyt mene vannomaan, mutta SMF:n logiikalla ei olisi ihme jos se vaadittaisiin. Ja kirjautuneenaoloaikana tulleet uudet viestit näkee sitten sieltä "Klikkaa tästä kokeillaksesi..."-linkin takaa.

E: Mitä nyt tuossa kokeilin kun joku uuden viestin kirjoitti, niin ei se sitä uloskirjaustakaan vaatinut. Paha sanoa siis missä vika.
« Viimeksi muokattu: 03.07.2011 21:24:12 (WeeTos) »
WasabiCake
Käyttäjä
Info
0
Vs: Yleinen palauteketju « Vastaus #7 : 04.07.2011 09:56:56 »

• mies
  • Poissa Poissa
tallennettu
Eipä auttanut tuokaan. Ja jos klikkaa siittä "Klikkaa tästä kokeillaksesi..." niin tulee "Ei viestejä..." :/
räjähdys-expertti
Käyttäjä Junnu
Info
1
Vs: Yleinen palauteketju « Vastaus #8 : 19.09.2011 19:38:55 »

• mies
  • Poissa Poissa
"Lottovoitto on olla suomalainen"
Käyttäjien äänet: +134
Ikä: 22
tallennettu
Itselläni on melko myönteistä kokemusta foorumista, modet ovat riittävän tiukkoja ja foorumi pysyy asiallisena. It.net on yksiä harvoja foorumeita jotka ovat pysyneet näin asiallisina joten kiitokset siitä teille!
Sen minkä nuorena varastaa, sen vanhana omistaa.

http://www.ilotulite.net/index.php?topic=16367.msg280228#msg280228
WasabiCake
Käyttäjä
Info
0
Vs: Yleinen palauteketju « Vastaus #9 : 13.10.2011 21:36:39 »

• mies
  • Poissa Poissa
tallennettu
Tuohon ylempään kun "Näytä edellisen käynnin jälkeen kirjoitetut viesti" -kohdasta ei saanut mitään viestejä näkyviin... Nyt koitin Safarilla ja Expolerilla ja niillä kyllä näkyy, eli vika ilmeisesti Firefoxissa? Millähän sen saisi korjattua? Vaikka ei sillä, vaikuttaa tää Safarikin sen verran mukavalta että voisi harkita jopa vaihtamista ;)
WeeTos *
Ylläpito
Info
0
Vs: Yleinen palauteketju « Vastaus #10 : 13.10.2011 21:56:29 »

• mies
  • Poissa Poissa
"Oh, behave!"
tallennettu
Tuohon ylempään kun "Näytä edellisen käynnin jälkeen kirjoitetut viesti" -kohdasta ei saanut mitään viestejä näkyviin... Nyt koitin Safarilla ja Expolerilla ja niillä kyllä näkyy, eli vika ilmeisesti Firefoxissa? Millähän sen saisi korjattua? Vaikka ei sillä, vaikuttaa tää Safarikin sen verran mukavalta että voisi harkita jopa vaihtamista ;)
Itsellä kyllä toimii Firefoxilla ihan nätisti, paha sanoa missä vika sitten. Mutta ehkä niitä uusia lukemattomia viestejä ei yksinkertaisesti siinä vaiheessa vain sinulla ollut.
WasabiCake
Käyttäjä
Info
0
Vs: Yleinen palauteketju « Vastaus #11 : 13.10.2011 22:07:40 »

• mies
  • Poissa Poissa
tallennettu
Itsellä kyllä toimii Firefoxilla ihan nätisti, paha sanoa missä vika sitten. Mutta ehkä niitä uusia lukemattomia viestejä ei yksinkertaisesti siinä vaiheessa vain sinulla ollut.

Voi olla, mutta eipä niitä vieläkään tällä näy... Joskus näkyy osa (ainakin luulen että vain osa) mutta yleinsä ei mitään, vaikka uusia viestejä on kyllä tullut.
WasabiCake
Käyttäjä
Info
0
Vs: Yleinen palauteketju « Vastaus #12 : 15.10.2011 11:31:40 »

• mies
  • Poissa Poissa
tallennettu
Jaahas, ei ne Safarillakaan näy... Pieni juttu, mutta paljon helpommin sitä kautta näkisi uudet viestit eikä tarttsi jokaista aluetta erikseen läpikäydä.
KunkkuTykittäjä
Käyttäjä Tykittäjä
Info
0
Vs: Yleinen palauteketju « Vastaus #13 : 16.10.2011 20:22:04 »

• mies
  • Poissa Poissa
"Tunteella ja taidolla."
Käyttäjien äänet: -5
Ikä: 23
tallennettu
Tsekkailin profiiliani ja siellä on se varoitustaso (-1%)
Tuo tuli  sillon kerran, kun olin kirjoittanut jotain sopimatonta ja laitettiin heti banaanille. Itse en silloin tiennyt ja myöhemmin selitin asian Dadin:ille.

Siellä lukee: "Kaikki käyttäjän viestit ennakkovalvotaan" onko tuo oikeasti enään nuin? Voisiko tuon jo poistaa? Olen mielestäni käyttäytynyt nytten ihan asiallisesti ja oikein.
WeeTos *
Ylläpito
Info
0
Vs: Yleinen palauteketju « Vastaus #14 : 16.10.2011 20:40:21 »

• mies
  • Poissa Poissa
"Oh, behave!"
tallennettu
Tsekkailin profiiliani ja siellä on se varoitustaso (-1%)
Tuo tuli  sillon kerran, kun olin kirjoittanut jotain sopimatonta ja laitettiin heti banaanille. Itse en silloin tiennyt ja myöhemmin selitin asian Dadin:ille.

Siellä lukee: "Kaikki käyttäjän viestit ennakkovalvotaan" onko tuo oikeasti enään nuin? Voisiko tuon jo poistaa? Olen mielestäni käyttäytynyt nytten ihan asiallisesti ja oikein.

Tuo varoitussysteemi tosiaan näyttää joskus tuon -1% vaikka käyttäjä ei koskaan olisi edes saanut yhtään varoitusta. Hämmentävä bugi, mutta tuossa tapauksessa se ei vaikuta mihinkään, eli viestejä ei ennakkovalvota millään tavalla (eikä tuota ennakkovalvontaa muutenkaan ole koskaan käytetty). Nollasin varoitustasosi. :)
Sivuja: [1] 2 3 ... 11   Siirry ylös
Rekisteröityneenä käyttäjänä voit osallistua keskusteluun. Ole hyvä ja kirjaudu sisään tai rekisteröidy!

Ilotulite.org jatkaa suomalaisen ilotuliteyhteisön perinnettä. Lue lisää...

Hae sivustolta

Tarkempi haku...