Pahin tapa kuolla? | Ilotulite.org

Pahin tapa kuolla?

Sivuja: 1 ... 12 13 [14]   Siirry alas
s1g
Käyttäjä
Info
0
Vs: Pahin tapa kuolla? « Vastaus #195 : 10.12.2009 13:14:15 »

• mies
  • Poissa Poissa
Käyttäjien äänet: -2
Ikä: 29
tallennettu
Hukkuminen tai yleensäkkin hapen loppuminen. Ois ilkeetä jäädä johoki pienee tilaa ja happi sit loppuu.
WeeTos *
Ylläpito
Info
0
Vs: Pahin tapa kuolla? « Vastaus #196 : 10.12.2009 13:20:24 »

• mies
  • Poissa Poissa
"Oh, behave!"
Käyttäjien äänet: +566
Ikä: 31
tallennettu
Hukkuminen tai yleensäkkin hapen loppuminen. Ois ilkeetä jäädä johoki pienee tilaa ja happi sit loppuu.
Hapen puutteeseen kuoleminen esimerkiksi suljetussa tilassa (ei tyhjiö) ei luultavasti vastoin yleistä käsitystä ole kuitenkaan niin paha. Menetät tajuntasi siinä vain ennen kuin huomaatkaan. Hukkumistapauksessa sitten taas keuhkot täyteen vettä mahdollisimman pian, ettei tarvitse "pidätellä" henkeä, joka taas sitten tuntuisi iljettävältä.
hakke92
Käyttäjä
Info
1
Vs: Pahin tapa kuolla? « Vastaus #197 : 21.12.2010 12:31:58 »

• mies
  • Poissa Poissa
"zombie"
Käyttäjien äänet: +95
Ikä: 27
tallennettu
Joku hidas kuolema. Esim syöpä. Olen nähnyt kahden läheisen kuolevan hitaasti syöpään. Mummoni makasi sairaalassa 7 kuukautta kovien kipujen saattelemana...

Hukkuminsesta. Se vaihe kun vetää keuhkoihin vettä. Oon kuullu että siitä lähtee taju melkein samantien, mutta en sitten tiedä.
Itse harrastin muutama vuosi sitten sukellusta ilman laittieta.
Ja kesäsin tulee otettua kaverin kanssa kisoja " kuka sukeltaa pisimmälle". Olen sukeltanut ilman räppylöitä n 30-35m. Ja melkein siis hukkunut. Ensin tulee tunne että tulee oksennus. Sitten menee sumeeksi. Tuon sukelluksen jälkeen oli aivan jäätävä päänsärku seuraavat 2 viikkoa mutta hengissä ollaan :)
casthunter
Käyttäjä
Info
0
Vs: Pahin tapa kuolla? « Vastaus #198 : 21.12.2010 12:34:02 »

• Poissa Poissa
"I <3 raketteja"
Käyttäjien äänet: -1
Ikä: 29
tallennettu
juuttua johonkin
Moderointi: Onhan se ikävää, mutta voisi toki vähän laajemmin valaista, että miten ja mihin...
« Viimeksi muokattu: 21.12.2010 12:56:35 (WeeTos) »
An_dew
Käyttäjä
Info
1
Vs: Pahin tapa kuolla? « Vastaus #199 : 15.06.2020 22:31:08 »

• mies
  • Poissa Poissa
Käyttäjien äänet: +34
Ikä: 28
tallennettu
Jos ei tauteja lasketa niin kyllä tämmöset elävältä polttamiset ja keittämiset, nylkemiset, raajojen ja sisäelinten repimiset yms. Kaikki sellaset tavat, et uhri kituu mahdollisimman pitkään ja tiedostaen tilanteen niin kauan kuin kykenee. Kyllähän ihminen on niin julma "eläin" että niitä tapoja kuolla on niin paljon, mihin vaan mielikuvitus riittää. Pahinta on se, että monissa sivistymättömissä Etelä-Amerikan valtioissa varsinkin paljon tapahtuu tätä elävältä paloittelua huumekartellien johdosta. Lähi-Idässä mestaukset ja sun muut kivitykset yleistä. Afrikassa taas vuorostaan polttamiset on yleistä. Oikeastaan kaikissa maanosissa / valtioissa on ne omat yleisimmät tietyt tavat.

Mutta jos ei lasketa toisen ihmisen toimesta aiheutuvaa kuolemaa niin mm. oon monesti kelannu et tuntus aika kauheelta talvella joutua veden varaan jollain koskella ja se veis sut sinne jäälautan alle ja etkä pääsis enää pois sillä virta liian kova. Mut onhan näitä kauheita tapoja et en suosittele miettimään liiaksi..
big daddy
Käyttäjä
Info
0
Vs: Pahin tapa kuolla? « Vastaus #200 : 16.06.2020 03:52:37 »

• mies
  • Poissa Poissa
Käyttäjien äänet: +20
Ikä: 30
tallennettu
Elävältä hautaaminen tai joku paloittelu
Sivuja: 1 ... 12 13 [14]   Siirry ylös
Rekisteröityneenä käyttäjänä voit osallistua keskusteluun. Ole hyvä ja kirjaudu sisään tai rekisteröidy!

Ilotulite.org jatkaa suomalaisen ilotuliteyhteisön perinnettä. Lue lisää...

Hae sivustolta

Tarkempi haku...