Joko on alustava ostoslista laadittu? | Ilotulite.org

Joko on alustava ostoslista laadittu?

Joko on alustava ostoslista laadittu?
Tottahan toki.- 132 (5.5%)
No ei nyt sentään vielä.- 179 (7.5%)
Äänestäjiä yhteensä: 296
Sivuja: 1 [2] 3 4   Siirry alas
kuke
Vieras
Info
0
Vs: Joko on alustavaa ostoslistaa laadittu? « Vastaus #15 : 22.10.2010 14:30:05 »

tallennettu
Kyllähän nuo listat on kyhätty jo valmiiksi, parikymmentä päivää niin alkaa setti olemaan lähestulkoon ostettu jo ;)
KooKoo
Käyttäjä
Info
0
Vs: Joko on alustavaa ostoslistaa laadittu? « Vastaus #16 : 22.10.2010 14:53:44 »

• Poissa Poissa
"Käyttäjänimi vaihdettu ^^black cat^^ --> KooKoo"
Käyttäjien äänet: -7
Ikä: 23
tallennettu
Onhan tuo alustava lista jo kyhätty. Tulee muuttumaan luultavasti aika lailla kun mainokset tulee.
WasabiCake
Käyttäjä
Info
0
Vs: Joko on alustavaa ostoslistaa laadittu? « Vastaus #17 : 22.10.2010 14:56:19 »

• mies
  • Poissa Poissa
"Toiset pitävät ikkunoilla kukkia, minä tulitteita."
Käyttäjien äänet: +27
tallennettu
No ei nyt sentään vielä. Ei ole jaksanut kun kumminkin muuttuu sataan kertaan. Joku vuosi tein melkein 20 listaa ennen uutta vuotta ja lopullisen listan tein ostoa edeltäneenä yönä ;)
Toiset pitävät ikkunoilla kukkia, minä tulitteita.
http://www.ilotulite.net/index.php?topic=16193.0 !!Kommentoi!!
Dream
Käyttäjä
Info
0
Vs: Joko on alustavaa ostoslistaa laadittu? « Vastaus #18 : 22.10.2010 15:13:03 »

• Poissa Poissa
Käyttäjien äänet: +2
Ikä: 27
tallennettu
Kyllähän nuo listat on kyhätty jo valmiiksi, parikymmentä päivää niin alkaa setti olemaan lähestulkoon ostettu jo ;)

Mistäs sie raketteja hankit?

ONTopic : Onhan noit listoi tehty mut uusiks venee tietenkin kun näkee mitä kaikkea on.
Henri-K
Käyttäjä Situation
Info
0
Vs: Joko on alustavaa ostoslistaa laadittu? « Vastaus #19 : 22.10.2010 15:26:39 »

• mies
  • Poissa Poissa
Käyttäjien äänet: +20
tallennettu
Ehei, ei todellakaan ole tehty vielä. Katsoo sitten, kun nuo mainokset saapuvat.
“I had to fight all my life to survive. They were all against me... but I beat the bastards and left them in the ditch.”
rätinäpoka
Käyttäjä
Info
0
Vs: Joko on alustavaa ostoslistaa laadittu? « Vastaus #20 : 22.10.2010 15:30:36 »

• Poissa Poissa
Käyttäjien äänet: -10
tallennettu
Ei ole vielä laadittu koska ei vielä tiedä rakettien hintoja ja mitä nyt sitten onkaan myynnissä uutenavuotena...
Kapteeni Suurleuka
Käyttäjä Tirehtööri
Info
0
Vs: Joko on alustavaa ostoslistaa laadittu? « Vastaus #21 : 22.10.2010 18:50:58 »

• mies
  • Poissa Poissa
"Cigar Aficionado"
Käyttäjien äänet: +1394
Ikä: 34
tallennettu
Ei ole listaa tehty, eikä tehdä. Ostan kaupasta sitä mikä sillä hetkellä tuntuu hyvältä, mutta toki vähän suunnitellaan etukäteen, siinä 26.pvn tienoilla, ettei nyt aivan sontaa tule ostettua. Mun mielestä listojenteko ennen mainosten tuloa on vähän outoa, miten tehdä lista kun ei edes tiedä varmasti mitä kaikkea on saatavilla, tai ei ole. Mutta sepäs olikin vain mun henk. koht. mielipide.
mr. Jarru
Onyx
Käyttäjä
Info
0
Vs: Joko on alustavaa ostoslistaa laadittu? « Vastaus #22 : 22.10.2010 18:55:36 »

• mies
  • Poissa Poissa
Käyttäjien äänet: -32
tallennettu
Olen väsäillyt kyllä jo vähän tossa alustavaa... Yleensä kyllä myös ostan sitä mikä tuntuu hyvälle ostokselle sinä päivänä=) Mutta,veikkaan että mun lista on  kokonaisuudessaan valmis vasta kun mainokset tulee.. Mainoksia odotellessa:)
It's gonna be great New Year again!
tundra
Käyttäjä Korpisoturi
Info
0
Vs: Joko on alustavaa ostoslistaa laadittu? « Vastaus #23 : 22.10.2010 19:01:15 »

• mies
  • Poissa Poissa
"Välillä on hyvä vetää vauhdilla mettään..."
Käyttäjien äänet: +488
Ikä: 44
tallennettu
Ei ole listaa tehty, eikä tehdä. Ostan kaupasta sitä mikä sillä hetkellä tuntuu hyvältä, mutta toki vähän suunnitellaan etukäteen, siinä 26.pvn tienoilla, ettei nyt aivan sontaa tule ostettua. Mun mielestä listojenteko ennen mainosten tuloa on vähän outoa, miten tehdä lista kun ei edes tiedä varmasti mitä kaikkea on saatavilla, tai ei ole. Mutta sepäs olikin vain mun henk. koht. mielipide.
Komppaan aivan täysin. En näe mitään syytä rustata minkäänlaisia sepustuksia asiasta joka menee uusiin puihin viimeistään ensimmäisenä myyntipäivänä.
http://www.youtube.com/watch?v=0ljW0Huj-Fs "Ai työ perkeleet ette tiiä mikä teitä oottaa..Koht sie saat nähä miten herra kutsuu omiaan"
Thunder-94
Käyttäjä
Info
0
Vs: Joko on alustavaa ostoslistaa laadittu? « Vastaus #24 : 22.10.2010 20:39:14 »

• mies
  • Poissa Poissa
"Amispop never stop!"
Käyttäjien äänet: +34
Ikä: 26
tallennettu
Jotain pientä suunnittelua on ollut,mutta mitään varsinaista ostoslistaa en ole vielä tehnyt...

Kuten monet ovat jo todenneet...
Ei ole mitään järkeä alkaa tekemään jo tässä vaiheessa kunnollista listaa,koska muuttuuhan se vielä niin moneen kertaan... Varsinkin tänä vuonna,kun tuleva sesonki tulee olemaan hyvinkin erilainen viime vuosiin verrattuna... "Kielletyt tuotteet" ovat poistuneet ja paljon uutuuksia on luvassa.

Itse siis yritän ainakin odottaa ihan kiltisti ensimmäiseen mainokseen asti,enkä ala töhertämään vielä mitään paperille...
Romanian music! <3
jkkjkk
Vieras
Info
1
Vs: Joko on alustava ostoslista laadittu? « Vastaus #25 : 23.10.2010 12:24:05 »

tallennettu
?
« Viimeksi muokattu: 28.01.2011 17:12:06 (keppirakettimies) »
juubis
Käyttäjä
Info
0
Vs: Joko on alustava ostoslista laadittu? « Vastaus #26 : 23.10.2010 13:39:39 »

• mies
  • Poissa Poissa
"pöö!"
Käyttäjien äänet: -75
tallennettu
On sitä jo pari, "ideaa" mielessä,mutta ei mitään ihmeempää...
aiika lool
Ilmabommi
Käyttäjä Perfektionisti
Info
0
Vs: Joko on alustava ostoslista laadittu? « Vastaus #27 : 23.10.2010 14:33:02 »

• mies
  • Poissa Poissa
Käyttäjien äänet: +75
Ikä: 24
tallennettu
Melkein suu loksahti auki kun avasin tuon keppirakettimiehen kuvan. Siinähän on lähes 70 pataa + kepit ja suihkut. Itse pärjäisin noilla ainakin 5 uuttavuotta :D.

Onhan sitä tullut jo listaa väkerrettyä, vaikka tiedänkin että mainosten tultua sekin menee kokonaan uusiksi. Turhaahan tuo listojen teko vielä tässä vaiheessa on.
Vippe
Käyttäjä Ääni on voimaa
Info
0
Vs: Joko on alustava ostoslista laadittu? « Vastaus #28 : 23.10.2010 19:17:35 »

• mies
  • Poissa Poissa
Käyttäjien äänet: +233
Ikä: 24
tallennettu
Pohja on mutta tuskin vain muutama tuotteista on pysynyt samana joten ihan uusiks varmaan menee. Laitoin kyllä hätäsesti äänestykseen, että ei ole listaa mutta nyt en löydä poista oma ääni namikkaa?
.
WeeTos *
Ylläpito
Info
0
Vs: Joko on alustava ostoslista laadittu? « Vastaus #29 : 23.10.2010 19:25:32 »

• mies
  • Poissa Poissa
"Oh, behave!"
Käyttäjien äänet: +567
Ikä: 31
tallennettu
Pohja on mutta tuskin vain muutama tuotteista on pysynyt samana joten ihan uusiks varmaan menee. Laitoin kyllä hätäsesti äänestykseen, että ei ole listaa mutta nyt en löydä poista oma ääni namikkaa?
No nyt on, pistin äänen vaihdon mahdolliseksi.

Aiheen vierestä sen verran, että itse en listoja tee ennen mainoksia ja myyntipaikkatietoja muuta kuin korkeintaan omassa päässäni. Joulukuun puolen välin paikkeilla siirtyy sitten .txt:hen ja ostopäivän tienoilla paperille.
Sivuja: 1 [2] 3 4   Siirry ylös
Rekisteröityneenä käyttäjänä voit osallistua keskusteluun. Ole hyvä ja kirjaudu sisään tai rekisteröidy!

Ilotulite.org jatkaa suomalaisen ilotuliteyhteisön perinnettä. Lue lisää...

Hae sivustolta

Tarkempi haku...