DealExtreme | Ilotulite.org

DealExtreme

Sivuja: 1 2 [3]   Siirry alas
Tabbage
Käyttäjä Iloinen tulittaja:)
Info
0
Vs: DealExtreme « Vastaus #30 : 19.10.2013 19:10:01 »

• mies
  • Poissa Poissa
"CEO"
Käyttäjien äänet: +682
Ikä: 21
tallennettu
Tilasin dealextremestä kameran jalustan ja rca kaapelin 1kk sitten. Toimitusajaksi luvattiin 2 viikkoa eikä pakettia ole vieläkään näkynyt. Tilaushistorissa näkyy ainakin, paketti on lähtenyt matkaan. Nopeimmillaan dx on toimittanut paketin 5 päivässä... ja useimmiten paketti on tullut 2 viikossa. Mistä kyseinen viivästys johtuu?? onko kenelläkään tietoa??

Edit: toivottavasti saadaan tämä aihe taas nousuun parin vuoden tauon jälkeen :)
Dx:ssä se tulee silloin kun tulee, itellä on ollut toimitusajat 2kk-1½vk. (olen siis kolmisen kertaa sieltä tilaillut).
Muistaakseni dxllä oli sellainen juttu, kun ne tulee ilman postikuluja, niin ne vissiinkin lähettää ne noin kerran per kuukausi tai sinnepäin? ja tietysti ö-luokan postissa. Jos ei kuulu pariin viikkoon vielä niin pistä mailia niille. mulla ei ole koskaan ollut muuten mitään ongelmaa, on pitänyt vaan jaksaa odottaa.
Saksiniekka
Käyttäjä Crackling!
Info
1
Vs: DealExtreme « Vastaus #31 : 19.10.2013 22:33:42 »

• mies
  • Paikalla Paikalla
Käyttäjien äänet: +451
Ikä: 25
tallennettu
Ei mitään hätää, DealExtremen toimitusaika on usein pitkä. Mun tilaamani puhelinkuoret kesti myös vähintään kuukauden ennen kuin ne rantautu suomeen.
Fireworks - The Best Way to Burn Money
Temppa
Käyttäjä
Info
0
Vs: DealExtreme « Vastaus #32 : 20.10.2013 21:30:22 »

• mies
  • Poissa Poissa
Käyttäjien äänet: +126
Ikä: 24
tallennettu
Tosiaan nuo toimitusajat vaihtelee Dx:stä tilatessa. Itsellä yleensä tulleet n.3viikossa. Nyt ois tulossa atomisaattoreita ja e-nesteitä :P
WeeTos *
Ylläpito
Info
0
Vs: DealExtreme « Vastaus #33 : 21.10.2013 19:13:51 »

• mies
  • Poissa Poissa
"Oh, behave!"
Käyttäjien äänet: +568
Ikä: 31
tallennettu
Ja mitä lähemmäs joulua mennään, sitä kauemmin saattaa ottaa. Että ne mahdolliset joululahjagadgetit kannattaa tilata viimeistään nyt.
Sivuja: 1 2 [3]   Siirry ylös
Rekisteröityneenä käyttäjänä voit osallistua keskusteluun. Ole hyvä ja kirjaudu sisään tai rekisteröidy!

Ilotulite.org jatkaa suomalaisen ilotuliteyhteisön perinnettä. Lue lisää...

Hae sivustolta

Tarkempi haku...